sab22 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hei var ekstemt kvalm i flere uker i mitt første svangerskap. var innlat på sykehus og fikk intervanøst i to uker. Husker ikke helt når kvalmen kom men den begynte å gi seg rundt 12 - 15 uke. er nå gravid med nr 2 i 5 + 1 og kjenner enda lite til kvalmen. vil ikke ha lik kvalme som sist men hadde blitt litt roligere dersom kvalmen kom. er det noen som har vært ekstremt kvalm for så å ikke merke mye neste svangerksap? lurer også på om jeg er kommet lengre nn jeg tror? kjenner små puff i magen. akkurat som litt bevegelse. vet det er jo alt for tidlig, men hva kan disse puffene være?
mammo69 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 har to barn, og var var kvalm i begge svangerskapene. I andre sv.sk. spydde jeg i ni mnd, og la på meg til sammen 3 kg. Er nå gravid med nr tre, og finnes ikke kvalm i det hele tatt. Har hatt mine dager hvor jeg har vært bekymret over om det i det hele tatt er liv inni der, men nå er jeg 9+1, og har ikke problemer i det hele tatt å innse at jeg er heldig. Veldig heldig som har fått lov til p være i så god form i sv.sk. så langt. Kos deg videre i tiden framover, det er helt naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå