Ziz Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Sliter med bekkenløsning. Fikk påvist bekkenløsning i uke 5, men først den siste uken jeg har måtte ha hjelp til å gå. Jeg trodde virkelig ikke at det var mulig. Noen andre som har fått dette problemet så tidlig? Kan ikke si at jeg ser frem til 7 mnd med dette. -Sukk... Men...-det er det verdt. Uten tvil.
Embalasjen *påovertid* Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 beklager domt spørsmål men jeg har ikke peiling =p hvordan er det å ha bekkenløsning..hvor har du vondt osv? har begynt å få vondt i korsryggen og stråler liksom ned hoftene..og hoftene svikter av og til når jeg går tur..har aldri vært plaget med ryggen før og har hatt jobb med mange tunge løft..men jeg tror jo helst det er svake muskler som er grunnen hos meg..men spør bare av ren nysgjerrighet =)
Miss Snow Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er ikke plaga med bekkenløsning selv (ihvertfall ikke enda!), men jeg veit om to stykker som fikk vondt i bekkenet før de i det hele tatt visste at de var gravide. Det var et av de første symptomene de hadde. Har søstre som har vært plaga med bekkenløsning, og de hadde god nytte av trening under svangerskapet. Egne bekkenløsningsgrupper og lignende. Fysioterapi kan ihvertfall gjøre små underverker mot vonde bekken en gang i blant Lykke til - og god bedring!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Uff, kjære deg. Jeg føler virkelig med deg. Bekkenløsning er noe dritt, når man blir ordentlig plaga med det. Da jeg gikk gravid med dattera mi( lenge siden nå, for hun er 9 år), men da fikk jeg skikkelig bekkenløsning og fikk det rundt 4 mnd med henne. Så jeg er forbredt at jeg kan få det igjen i dette svangerskapet. Jeg er nå 9+4. Men håper jeg ikke får det så tidlig. Ønsker deg lykke til og ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå