Gå til innhold

12 uker i morgen, UL i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en fantastisk opplevelse på UL igår. Der var der en liten sprelsk baby og alt var i skjønneste orden. Legen kunne tilogmed (uten å ville garantere noe men med rimelig sikkerhet) si at det var en liten jente :-)

I morgen er jeg på 12 fullgåtte uker og flytter over i 2 trimester.

I morgen skal vi fortelle det til barna til min samboer og på fredag slipper vi nyheten fritt. Det skal bli herlig, slippe ut nyheten og slippe ut magen:-)

Ønsker dere allesammen et flott svangerskap!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så fantastisk!! Var tidlig ute med å få vite kjønnet da =) Gratulerer så mye, og kose dere masse resten av svangerskapet =)

Skrevet

Gratulerer :-) Så fantastisk :-)

Jeg er akkurat 10 uker idag og skal på ul neste uke.. Hadde du innvendig ul? Jeg har hatt d en gang før og syns d var fryktelig ubehagelig.. Håper jeg får utvendig nå! Vet noen hva som er vanlig rundt uke 10\11, utvendig eller innvendig?? :-)

Skrevet

Gratulerer med første etappe vel overstått:) er 11 uker i morgen, og nyheten her er ute:) klarer ikke og holde igjen magen mer. men heldigvis så er kvalmen borte:)

Jeg var på ul på mandag, og fikk utvendig ul, så lille nusket og et hjerte som gikk i hundre:) Legen jeg var til har egentlig ikke så bra ul maskin, men så nusket kjempebra:)

Skrevet

Jeg hadde innvendig UL, men det var siste gang innvendig sa han. Jeg syns forsovet det har gått helt greit.

Lykke til på UL :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...