Gå til innhold

hmm mulig jeg er teit, men er så redd for å bli gravid i gjenn :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ikke hvorfor, mulig jeg bare tenker for mye :(

med nr 1 gikk de bra lite dorlig i grunn å ikke mye vondter .

fødsel tok 20 timer å 45 min pressrier.

å 45 min sying etterpå.

8 dager på overtid men han var "eldre" enn forventet ( var grøn/brunt vann, å ungen var uten sånn hvitt lag på huden)

var dorlig i ca 14-21 dager etter fødsel, fikk ikke til ammingen men ammet i ca 8 mnd, han begynte sitte stå krabbe ved 6 mnd så har i grunn ikke vært baby noe særlig, spiser skive selv osv.. ¨

men vil gjærne ha en til om 1 1/2 års tid men er "livredd" aner ikke hvorfor... men alt har gått såååå bra med denne er så redd alt går galt med neste..

har såå seprasjons angst, men har klart å ha han på overnatting en natt for mamma ville så gjærne passe han.

men de føltes som en evighet, å savnet han i de jeg leverte han...

er så redd at om jeg blir gravid, å dorlig.

å ikke klarer gi gutten min oppmerksomheten han fortjener fra mamman sin.

han er mammadalt uten like, er snart 9 mnd å hyler mamma bare jeg vurdere å gå på do..

noen gode råd, beroligende ord til meg?`

er jeg bare hysterisk, å tenker for mye..??

(håper jeg fikk med de vigtigste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kan jo skje på 1.5 år. De forandrer seg jo så veldig! Både din og hans separasjonsangst kommer nok til å gå over. Er det ikke vanlig å være litt mammadalt rundt den tiden da? Og for din del må du kanskje øve deg på å være borte fra han-begynne med noen timer av og til, og så være borte fra han lengre og oftere. Etterhvert vil du nok kjenne på det at det er godt med litt alenetid :)

At alt har gått så bra med førstemann er jo deilig. Nestemann vil garantert være anerledes en han, og du må sikkert finne ut av ting på nytt, men du har jo klart å finne ut av ting med han, så hvorfor skulle du ikke finne ut av ting med nestemann?

Jeg er sikker på at det vilgå kjempefint. Og det er jo bra at de er forskjellige, kjedelig med to kliss like unger :) Du kommer kanskje til å være frustrert i begynnelsen, helt til du finner ut av det. Så vil du nok sette pris på deres forskjelligheter :) :)

Jeg ville kanskje ha pratet med helsesøster om dette om du har et ok forhold til henne?

Skrevet

takk de er nok riktig, mye kan endre seg.

å bør nok ikke ta sorgene på forskudd..

hmmm jeg vil jo ta dette med roten, å ikke dyrke de for lenge..

håper vi klarer gi litt mere slipp så han venner seg til andre ;)

hi hær bytter nick :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...