@--- Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Har registrert meg hos weleda,og fikk mitt første nyhetsbrev på mail i dag. Skal man få prøveprodukter også? Isåfall når? Er det noen som har fått?
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg meldte meg inn for drøye 14 uker siden, fordi det skulle sendes en babypakke med prøver derfra og har ikke fått noe enda. Så da får man bare nyhetsbrev på e-post og det føler jeg vel egentlig at jeg ikke har brukt for:)
@--- Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 Jeg hørte også at man skulle få tilsendt prøver... synes det hadde vært veldig kjekt-for å kunne se om de produktene var noe for meg og babyen.... Nyhetsbrev sier jo ikke noe om hva vi synes om produktene,så da blir jo ikke det så interressant...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 meldte meg også på for å få prøveprodukter.. Hukser ikke når jeg gjorde det, er en god stund siden.. Fikk første nyhetsmail idag, jeg også.. håper det kommer noen prøveprodukter etterhvert da... For de mailene synes jeg er bortimot ubrukelige..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 noen uker siden jeg meldte meg inn og.. fikk mail av de i går.. håper får noe prøve produkter snart..mail kommer ikke så til stor nytte akkuartt :S
@--- Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2010 Får bare vente å se om det kommer noe i posten da. Takk for svar,jenter!
førstegang...1 Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Samme her. Fikk nyhetsmail, men ikke noen prøveprodukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå