Gå til innhold

Av 16 egg ble 10 befrukta. Håper på innsett i morgen :)

Anbefalte innlegg

Er så glad. Har gått i hele dag å ventet på tlf ifra klinikken i porsgrunn. De ringte ikke før kvart over 2. Men da med positivt svar. Av de 16 jeg fikk ut,ble fire av de ødelagt, og av de 12 som var igjen da ble 10 befruktet.

Er det stor eller liten sjanse for at ingen deler seg som de skal til i morgen?

Jeg skal også ta blodprøve for å se om jeg er overstimulert,da kan jeg ikke sette noe tilbake. Håper jeg ikke er det.

Fortsetter under...

Hei på deg !

Det var jo et kjempescore du har fått da :) Gratulerer så mye med det!

Tror du kan slappe helt av med tanke på deling, du vil nok få bra egg til innsetting i morgen, og sannsynligheten er stor for at du får egg på frys i tillegg!

Jeg er også i Porsgrunn, og når jeg hadde uttak så fikk jeg 18 egg ut, 11 befrukta, et tilbake og 9 på frys.

Det har enda ikke gitt uttelling, jeg holder på med andre frys og skal teste i morgen...

Masse lykke til som ruger fra i morgen av! Du går noen spennende og nervepirrende dager i møte :)

Tusen takk begge to :):)

Ja håper at jeg fra i morgen av kan kalles en ruger :) Håper at jeg kan få noen egg på frys også. hvordan er det med medisiner da? når man skal sette inn fryse egg?

Håper ikke jeg er overstimulert og at jeg må avbryte. Hvordan kjennes det ut å være overstimulert?

Hvordan foregår innsette?

på forhånd tusen takk for svar :)

Jeg ble overstimulert ved mitt uttak, og to dager etter innsett bar det på sykehus hvor jeg var i 1 uke.

Jeg hadde en kjempediger mage, veldig vondt rett og slett. vann i buken, ettersom blodårene legger væske.

Lå med drypp, og fikk blodfortynnende og rett og slett lå til observasjon.

Du kjenner det ved at magen blir vanvittig øm, stor, og har problemer med å gå normalt. Det kan i noen tilfeller kjennes vanskelig å puste, da det presser oppover i magen på en måte...

Eggstokkene er veldig vonde og trykkømme.

(dette var min opplevelse)

Innsettet i morgen for din del del går helt smertefritt, du kjenner ikke de plasserer egget på plass, mulig et bitte lite stikk. De suger opp egget i et tynt rør, som de fører inn i livmoren og setter egget inn.

Det går nok så fint :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...