Marika:):) Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Noen med litt merkelige plager eller symptomer på graviditeten? Synes det skjer så mye rart med kroppen denne gangen jeg. Har av og til vondt i hodet, fingrene dovner bort i ny og ne og ofte leamus på øynene. I tillegg leggkramper noen ganger om natta. Ikke det at det plager meg så veldig, men synes bare kroppen er litt rar denne gangen. Venter jente i juli, så kanskje er det grunnen. Forrige gang hadde jeg ingen spes symptomer annet enn litt stiv rygg, og da ventet jeg gutt:) Rart.
Pixie Power Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Nummenhet og evt verking/ubehag i fingre, håndledd o.l er visst en plage noen har. Jeg har det ikke selv, men vet at det er normalt :-) Nerver kommer i klem når væske hoper seg opp, noe som jo er vanlig hos gravide. Hadde en del vondt i hodet når jeg var sliten og stresset av jobb med førstemann, men det var mest i 1.tri, og litt i 2 tri når jeg prøvde å trene. Ble sykemldt fordi jeg var i generelt dårlig form, og da forsvant hodepinen også. Leamus på øyet vet jeg ikke :-) Leggkramper er vanlig i 2. og 3. tri.
mamma til 3:) Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Kjenner meg igjen ja:p Arma mine dovner bort når jeg ligger og det gjorde de i de forrige svangerskapa også... Nummen følelse i ansikt, armer og bein til tider og leamus på øyet:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå