MammaMia=) Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Det er en stund siden sist jeg var her inne. Hadde sa i juni i fjor og fikk ikke tilbake tr før i sept. Deretter ble jeg så lei av uregelmessige sykluser, så har desverre vært litt fraværende.. Men nå har vi forsøkt på en god nr2 siden sept og har i dag tatt en test, men det er en veeeellldig svak strek der.. Tror dere det er for tidlig å juble da?? Har ikke IKM før på fredag (hvis syklusen har halvveis stabilisert seg) Har vært ca 35 dager de siste gangene..
Mon tro.. Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Hei Samme skjedde meg i går, men et døgn etter viste det ennå tyliger så ja, vil tro du er gravid:) Den digital fra Cb tester bra;) Den me uker!! Test den du;=)! Lykke til! Keep me posted:)!
MammaMia=) Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2010 Ok.. Da skal jeg kjøpe en sånn test i morra å sjekke med den i stede.. Skal selvfølgelig holde deg oppdatert=) Godt å høre det er flere som det har skjedd med i hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå