Gå til innhold

Og i magen min bor det en liten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

GUTT!

Og alle som har tippet jente da, ikke bare her inne men ellers og..

Var redd jeg skulle bli litt skuffet siden jeg hadde litt ekstra lyst på en jente, mannen har og ønsket seg jente i og med at hele slekta hans består av gutter, men det ble jeg overhodet IKKE!

Satt med tårer i øynene i bilen på vei hjem når vi begge ganske oppspilte snakket om at vi skal få en SØNN!

Vi fikk se en helt perfekt liten guttebebis som sparket og veivet med armene. Fikk med noen bilder av han i profil.. SMELT<3

Alt så ut som det skulle; hjernen, hjertet, magesekken med fostervann, ti fingre og tær.. ahh.. jeg er LETTET!

Jeg skal bli mamma til en liten gutt!! Får tårer i øynene bare av å skrive det her.. Er overlykkelig!!!!!

Har vært å kikket i en del butikker nå, på gutteklær. Også så mye fint det er!! Nå er alle tankene mine om at det hadde vært så kos med en jente borte.. Jeg gleder meg til å se SØNNEN MIN!!!

(er helt i skyene her!! :D)

Ååååhh dette er så gøy!:D

-Var på privat ultralyd (jeg er en passe utålmodig sjel ja!), så vi skal på den ordinære om 2-3 uker til, og jeg GLEDER meg passe mye til å se han igjen! Det beste i verden<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, vet ikke hvorfor jeg skrev jente når magefølelsen for deg egentlig var gutt! Du hadde mye like symptomer som meg og trodde selv jeg venta jente. Men da skal vi altså få hver vår lille gutt. Gratulerer.

Har selv uvi nå og går på kur. Merka at jeg følte meg litt dårlig, litt feber følelse og tissa mye mer enn jeg pleide. Hvis du føler deg uvel hadde jeg gått opp m en ny prøve. klem

Skrevet

Så flott, grattis så mye med GUTT! Slike ting beviser vel bare at man ikke skal tro for mye på alle mytene som finnes omkring kjønn og symptomer, men heller fokusere på at sjansen er rimelig 50-50 for begge deler;) Kjønn er bare viktig i svangerskapet- når du får babyen din i armene etter fødselen blir kjønn helt uten betydning=)

Skrevet

Å, så moro! Gratulerer så mye:)

Skrevet

Jeg føler meg egentlig ikke uvel, men har innimellom følelsen av at jeg må tisse når jeg ikke må.. Tenkte å ringe legekontoret i morgen å få de til å forklare hva det egentlig var...!

Magefølelsen min har og hele veien vært jente.. menmen.. det spiller jo ingen rolle!!

Gratulerer med gutten selv, når har du termin?

Skrevet

Takk!!:D

Nei, nå skal jeg ikke legge for mye i disse mytene nei..

Jeg er overlykkelig over gutten vår!! <3 :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Jeg var helt i skyene selv etter UL, var overbevist om at jeg bar på en jente, noe som hadde vært veldig velkomment, men siden vi allerede har en nydelig jente er det stor stas med gutt nå:)

Skrevet

Ja da er det et tegn på uvi. Få sjekket det opp med morgen urin.

Jeg har termin 25 juli i følge ul og en liten uke før m mens termin,

Skrevet

Takk!

Er jo så gøy dette her!!:D

Men magefølesen er jo ikke til å stole på da;P

Skrevet

Ja, det var morgenurinen jeg var innom med i dag, men skjønte ikke helt hva det var ho sa de hadde funnet på prøven..

Da ligger du litt foran meg da:)

Skrevet

hihi.. kjenner følelsen :) Jeg også skal ha en sønn :) Ble kjempeglad!! Hadde det på føelsen hele tiden da ;)

Mange fine klær vi kan shoppe :) Er det noen bra butikker på sørlandet?? Var ikke du fra kr.sand eller noe? Jeg skal dit på jentetur... studerte der, så da møtes vi en gang i året ca :) Gleder meg! Så er det noe i byen eller bare på sørlandessenteret??

Lykke til me innkjøpene! Dette er gøy!

Skrevet

Så herlig! Jeg gleder meg såååå!! Også er det jo en liten evighet til han kommer!!

Jeg har null peiling på barnetøy og utstyr, så aner ikke om det er noen bra butikker i Kr.Sand.. desverre:P

Lykke til og god tur!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...