Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 jeg er 24+4 i dag.og jeg har blitt lovet av søf siden tidlig i svangerskapet at jeg skulle bli fulgt opp tett fra uke 27 for å forhindre at det som skjedde i fjor ikke skal skje igjen.(hadde det ikke vært for fastlegen min hadde ikke datteren min på 1 år levd nå.) Men i dag fikk jeg brev fra sykehuset om at jeg ikke får oppfølging allikevel. Nå kjenner jeg fødsel angsten begynner å stige,kan jeg få bytta sykehus så sent i svangerskapet? nå har jeg ikke lyst til å føde på søf,jeg er så redd.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Det er fritt sykehusvalg og du kan føde akkurat der DU vil:-) Om du er på biltur til oslo og fødselen starter, kan ingen nekte deg å føde på feks Rikshospitalet:-) Så du kan trygt lete etter et annet sted og søke om du vil:-) For om det skal være godkjent på forhånd må det vel søkes tenker jeg:-) Hvor bor du?
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 jeg bor i askim.
eva77 Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Du kan søke om fødeplass andre steder enn det sykehuset du hører til. Det er ofte stort press på fødeavdelingene i Oslo, særlig om sommeren, og det er ikke sikkert du får plass. De kan allikevel ikke avvise deg dersom du er i fødsel og henvender deg dit. Be den du går til kontroller hos om å søke deg inn et annet sted. Jeg søkte fødeplass et annet sted enn lokalsykehuset sist, men fikk avslag fordi de ikke hadde kapasitet.
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 takk for svar. snakket med mamman min istad ho ba meg ringe til søf imorra og snakke med dem.det skal jeg gjøre og så er det bare å stålsette seg og håpe på det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå