VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Lurer på om det er noen her som har blitt gravide rett etter en SA og følt at symptomene var svakere? I forrige mnd (da jeg var gravid) hadde jeg hodepine, festeblødning, stikninger i mage og pupper, frostrier, kviser i ansiktet og på ryggen.... Nå har jeg IKM 27 mars og det har vært litt stikninger men ikke så mye, og det bekymrer meg. I tillegg har jeg ikke hatt festblødning som jeg hadde sist. Ellers har jeg fått tilbake kvisene på ansiktet og ryggen (har aldri vært plaget med det tidligere), samt har ofte frostrier... Noen som har hatt lignende opplevelse? Det er de få stikningene som plager meg mest. Kan jo være at puppene og livmoren min ikke har behov for å utvide seg noe mer siden de ble det i forrige mnd og ergo mindre stikninger!? her lever vi i håpet:)
*shehasmyheart* Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Hei:) Det er jo veldig tidlig enda. Så det er ikke uvanlig med lite eller ingen symptomer der du er nå. Flesteparten kjenner ingenting før etter uke 5-6. Skjønner at du sammenligner. Men hvert svangerskap er forskjellig/unikt. Så prøv å ikke la det legger noen demper:) Og festeblødning er det svært få som har. Bare vent, snart sitter du der kvalm og fryser hele tiden;) Dette går bra vet du:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå