Carasnella Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 "Babyen er nå ca 27cm lang og veier ca 450g. Cellene i hjernen modnes og det har negler på fingre og tær. Øynene kan se litt utstående ut fordi fettlaget i ansiktet er ikke bygget opp ennå. Av samme grunn vil en baby som fødes nå også være ganske rød i huden fordi blodårene skinner gjennom huden. Grunnen til at denne uken er spesiell er at dersom du skulle være så uheldig å føde nå, så vil man gjøre alt for at den skal overleve, i veldig mange tilfeller. Årsaken til fødselen vil selvfølgelig være en medvirkende faktor i forhold til hvor levedyktig babyen din er og om det går bra. Det vil uansett gå mange uker og ofte måneder før man vet med sikkerhet om det går bra med det lille nurket om det skulle være så uheldig at det blir født nå." Godt å ha kommet hit, er litt av en milepæl i svangerskapet denne uken må jeg si:) Men hadde nå tenkt å gå gravid myyyyye lenger, men føles nå litt betryggende å ha kommet hit alikevel.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Hei på deg! Lenge siden sist! Vi er jo akkurat like langt vi to, og må si det var deilig å lese de setningene der på fredag. En ny milepæl! Men får håpe vi iallefall kommer oss over uke 30 for da overlever 9 av 10 barn. Så det blir det neste å se frem til. ha en fin kveld. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har termin 25 juli i følge ul. Mens termin er 5-6 dgr før.
Carasnella Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Ja, bare komme oss igjennom april nå, så er den lille enda mer fit for fight:) Går det bra med deg da katta? Grattis med liten pjokk:) Hadde termin 25. juli, men på ultralyd ble den flyttet til den 30. juli:) Men siden jeg har veeeldig stabil syklus og testet svakt positivt tidlig, så føler jeg at min menstermin er mer riktig altså
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Heisann. Ja det stemmer at du ble flyttet ja!!! Min menstermin er faktisk 19. Så får vel en plass mellom den og 25 som er ul-termin. Testa pos når jeg var 3+3 tror jeg. Jo sliter med bekkenløsning og får ikke lov å trene pga mye og kraftige kynnere. Måtte stoppe fra uke 15 og det har hjulpet godt. Men litt kjipt for blir jo veldig utrent nå da hehe. Hva med deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå