Gå til innhold

Lillestrøm-treff på Klimt TIRSdag 30. mars 11:30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer, og denne gangen skal jeg betale for meg.....! Er det mulig sier jeg bare??! Hormontåka når stadig nye høyder. Heldigvis at jeg traff på Molait før jeg rakk å kjøre fra Lillestrøm, ellers aner jeg ikke når det hadde gått opp et lys for meg.... Servitøren lo heldigvis av hele greia da jeg kom rødmende tilbake til Jekyll & Hyde, kanskje vant til små-forvirrede gravide høner som meg, vet ikke ;-)

Vi sees!

All ære til J&H - de var helt ok med oss som ble igjen til slutt og takket pent for at vi gjorde et forsøk på å få tak i deg:) Ikke alle steder som lar sistemann gå uten at alt er betalt for!

Håper å kunne dukke opp på tirsdag, krysser fingre og tær for at prøvene mine holder seg akseptable.

Blir nok ikke treff på meg. Ble innlagt på Ahus i dag og venter nå bare på beskjed om tid for keisersnitt i løpet av helga... Gallesyrene er skyhøye:(

Alt er bra med babyen og meg, sånn ellers.

Og så tar jeg meg friheten om å sladre for Gravid for første gang, som fikk en sønn i dag tidlig! Gratulerer igjen!

Annonse

Tenkte bare si ifra om at jeg har fått mitt lille gull!

21/3 kom min lille gutt (ja, det blev en gutt!) til verlden efter en hærlig fødsel.

3,8 kg veide han og hade 10 tær og 10 fingrer, -vi er kjempe stolte!! ;)

Så nu koser vi oss her hjemme og førsøker finne ut av mysteriet ang amming...

Håper vi sees på Din Baby siderne.

Gratulerer til dere andre som har fått! Håper alt går fint med dere!

Ha en fin påske, så er det snart deres tur allesammen!

Emelie

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...