Gå til innhold

Drømmejobben er utlyst, men jeg har vel tidenes dårligst CV... Har jeg noen sjans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kontor og kundebahandlings jobb i 50 prosent stilling, ønskede egenskaper er glad i kundebehandlig, nøyaktighet og gi god kundebehandlig samt forståelse for for tall og data..

Dette hadde vært en perfekt jobb for meg på alle måter, men jeg har ikke så mye å sette på Cv, har jobbet 8 år i Esthetique,har jo mye erfaring med kundebehandling og er flink til det. Jeg lærer raskt.

Kan jeg ha noen sjangs? Har jo bare hatt en jobb, har for øyeblikket svangerskapspermisjon, men planen er å begynne å jobbe igjen i August.

Er der veldig negativt å kun ha en jobb på Cv?

Noen tips til å skrive en god jobbsøknad?

Jeg vil så gjerne ha denne jobben....

Skrevet

Jeg synes det er positivt at du har hatt en jobb i så mange år, det skal du trekke fram, det sier noe om forutsigbarhet og at du ikke går lei og skifter jobb/får sparken hver 6.mnd.....

Du har masse erfaring, skriv at du lærer fort og at du virkelig ønsker deg denne jobben.

Du høres entusiatsisk og glad ut, enhver arb.giver leter etter sånne som deg.

Hilsen en arbeidsgiver

Skrevet

Dårlig cv er en uten arbeidserfaring. Enda dårligere er det om du har hull, perioder uten arbeid eller utdanning, som du ikke vil eller kan forklare. Og ingen referanser. Din ser relevant ut, lykke til!

Skrevet

det viktigste er jo uten tvil å relaterte det du kan til det de trenger.. så fokuser f.eks på erfaringen du har med kundebehanding fra jobben din i estetique!

Kanskje hadde du noe ansvar for tall og økonomi hos esthetique? Om så at du bare hadde ansvaret for oppgjøret bør du ta det med..

Gode datakunnskaper kan vel de fleste under 50 hevde de har i dag..

Jeg synes du uansett skal søke.. du har jo ingenting å tape, bortsett fra den lille stunden det tar å skrive søknaden.

Ta med alle sommerjobber etc du har hatt som kan være av interesse.. kurs osv også..

Lykke til!:)

Hvis du googler jobbsøknad finner du masse eksempler på hvordan en søknad og en cv bør se ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...