bamali 2rosa og 1blå Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Noen som har erfaring med å bruke tøybleier? Har litt lyst å bruke det på lillebabyen, men kjenner ingen som har erfaring med de.
maria isabell Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 har mye erfaring og har prøvd de fleste bleier på 2 bleie barn..veldig fint å bruke første halvåret -året,litt strev i begynnelsen...noen får til å bruke tøybleier hele belieperioden:) nyfødt brettiser og ullbukser husk snappi litt større bumgenious one size og dandys bamboo om natten med sperrelag:) meld deg inn på tettinntil
Monique8 Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har brukt tøybleier på 3 av barna mine, og skal bruke tøybleier på neste og. Har bare positive erfaringer med det Jeg brukte tøybleier hele bleieperioden, Sår stump osv har vært et fremmedord med tøybleiebarna her i huset. Jeg har brukt brettebleier m ullbukser utenpå.
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Takk for svar:) Tror jammen jeg skal hive meg rundt å strikke ulltruser. Det er vel bare å prøve, bra for babyen, lommeboka og miljøet iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå