Gå til innhold

i magen bur det en

maria isabell

Anbefalte innlegg

guttebaby:)

alle trudde det skulle bli jente:) så det var litt av en overraskelse:)

så her får gutten nydelig rosa ullbukse og lilla nøstebarn teppe:)

vi er kjempe glad og gleder oss veldig:) er så lettet for at alt såg fint ut på ultralyden og ekstra stas når vi får se hvem som bur der inne:)

Fortsetter under...

Gratulerer!

Så heldig du er som har kommet så langt.

Jeg kommer endelig etter nå, har vært lange måneder :)

Selv har jeg to gutter fra før, og allerede nå ser jeg for meg den lille gutten som er i magen..hehe. Magefølelsen har hatt rett før iallefall :)

Jeg hadde ikke klart å holde meg nei, må vite når den tid kommer :)

Ennå har ikke dette gått helt opp for meg. Tenk jeg skal få tre barn likevel. Etter flere år med vurdering osv så blir det altså en til..helt fantastisk.

Lykke til videre iallefall :)

er kjempe glad for at det klaffet:) når er termin?

blir artig med 3 gutter:)

min magefølelse har jo hatt feil hver gang:) hihi:)

men det er så vanskelig å finne et pent guttenavn som vi begge er enige om:) trudde vi hadde funnet det hinn dagen,men så trakk mannen seg...blir helt sprø vi hadde samme diskusjon hele forrige graviditet:)

Hei.

Ja veldig arti at det klaffet nå. Håper bare det holder. Dagene tikker og går, er 5+2 nå ca. Termin blir 2 desember, koselig jul skal det bli:)

Jeg tenker egentlig ikke så mye på hva det blir, det får vi ta når det kommer. Navn er kjempevanskelig, jeg kommer ikke på hverken jente eller guttenavn. Den siste gutten vår fikk ikke nevn før han var 6 uker gammel...vi klarte bere ikke å bestemme oss:)

Håper formen din er bra, det blir en kjekke sommer tror jeg.

God påske :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...