Gå til innhold

Ukesforvirring!!

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvordan forholder dere dere til hvor mange uker dere er på vei? Sier dere at dere er 14 uker, eller 12? Jeg synes det er så rart å si at jeg er 15 uker på vei når jeg vet at fosteret bare er 13...føles liksom litt som å lyve...hehe...det gikk nemlig plutselig opp for meg at jeg er i min 16. uke (sant?) nå, siden jeg er 15+2, og da er det jo jammen ikke lenge før jeg er fire måneder på vei! Har liksom hele tiden tenkt 3...

Og en annen ting, hvis jeg får time til UL når jeg er i uke 18, så er jo fosteret bare 16, og blir det rett da, eller er det når fosteret er 18? Forvirret!

Pga at samboer ikke kan delta på UL i ukene 18-20 har jeg ringt og spurt om å få ta den en uke før, noe de (etter å ha snakket med tre forskjellige) ikke kunne svare meg på...fysj...har det så mye å si da? Kan jeg ikke heller bare få en ny time senere da hvis de mener det blir for vanskelig å måle fosteret? Dette betyr så innmari mye for oss, at han får sjansen til å delta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

er ikke greit dette med ukene.. er vel kun for at de regner svangerskapet fra siste mens første dag...

etter ul terminen er jeg 24 uker idag, så går etter den jeg :) eller jeg går etter mens termin da, dvs 24+3 uker idag :P

stemmer at du er inn i din 16 uke nå da ja:)

hm de må vel kunne få ordnet det? jeg fikk det iallefall :)

er jo slik pappaen også får litt bånd til den lille :)

skjønner godt han vil være med:)

Skrevet

Tror ikke man pleier å telle ukene til forstret, kun "mors" uker.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Okei, ja, det er sikkert det. Det bare føles litt som jeg "jukser" da hehe....så nå er det altså ikke mange dagene før jeg offisielt er fire måneder på vei :-D :-D Og jeg som synes det bare er et par uker siden jeg gikk og ventet og ventet på at det skulle være trygt å fortelle det til noen :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...