Nr 2 i magen:) Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Vært i Kroatia tidligere, men gjennom reisebyrå. Veldig dyrt, så lurer på om noen har tips til å ordne leilighet og fly selv..Noen nettsteder i Kroatia osv osv??? Tips mottas med takk:)
2010 baby =)? Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Hei! Reiste på rundreise ifjor helt på egenhånd og det anbefales VIRKELIG:)!! Vi var på øya Vis, helt fantastisk..mange småstrender og utrolig barnevennlig. Nesten ingen turister og mat så god som F..!! Bosted der er bare å søke på navigator tourist agency eller island vis så får du opp mange leiligheter. Det finnes også hoteller men jeg anbefaler leiligheter på det sterkeste. Det gir en unik opplevelse samt at det er 1/4 av prisen! Var også på øya Brac i byen Bol, med den nydeligste stranda Zlatni Rat. Bodde på leilighetskompleks som het www.zlatni-bol.com flotte leiligheter og veldig billig! Dette er de to plassene jeg anbefaler til alle og skjønner ikke at det går ann å gjøre det på annen måte:) Vi reiste ned med Norwegian til split og dro til dubrovnik de 4 siste dagene og fløy hjem med Norwegian derfra. Hotell og alt ordnet vi på forhånd. Det er ingen problem å fikse slik selv, ha reiseforsikring så er alt i orden. Det var første ferie vi har vært på hvor alt faktisk gikk etter planen...!
2010 Mammaen Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Hei!¨ Har reist to ganger til Kroatia på egen hånd og anbefaler det sterkt! Fly med Norwegian er rimelig hvis man er ute i god tid og litt fleksibel på når man drar. Vil anbefale å unngå august, fordi det da er ekstremt mye sør-europeiske turister der, og prisene skrus opp til dobbelt (spesielt overnatting, men også restauranter etc). Jeg dro til/fra Dubrovnik en gang, og den andre gangen til DUbrovnik og hjem fra Split. På den siste turen fikk vi dermed sett litt mer, og brukt litt mindre tid på buss/båt. Kan anbefales! Vil anbefale Hvar og Korcula i tillegg til Vis som er nevnt over. Å dra til Dubrovnik er jo også et must (om du ikke har vært der allerede da). Jeg var ikke så imponert over Bol, men det er jo hver sin smak. Jeg brukte google flittig og booket all overnatting i forkant. Leide leilighet privat alle steder (utenom første og siste natt der vi hadde hotell). Funket kjempebra! Hvis du vil ha tips til konkrete steder gir jeg deg gjerne det (hvis jeg kan), men da er det fint om du sier noe om hvilken "rute" du kan tenke deg :-)
Christine209 Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Vi har leid leilighet i syden før Viss du kikker på www.finn.no på leiligheter finner du mange! Ellers er det lett å finne billige flybilletter om du bestiller snart:)
Nr 2 i magen:) Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 tusen takk for masse fin informasjon. Høres jo veldig fantastisk ut da:) Da skal jeg bruke dagen i morge til å søke litt:)
Makkapakka Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Min venninne har leid ferieleilighet i Kroatia 3 år på rad via www.kroatiaperler.no Har ingen erfaring selv, men hun er kjempefornøyd! Hennes svigerforeldre har leid via denne nettsiden siden de startet med utleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå