Gå til innhold

UL i dag:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått og gruet meg, og besvimte nesten hos gynekologen min så anspent var jeg...men alt sto bra til der inne, er 8+3 i følge gynekologen min, hjertet banket som bare det og navlestrengen var god og sterk sa han(aner ikke hva slags betydning det kan ha). Han trodde at dette ville gå bra, og at jeg måtte slappe av og nyte graviditet. Skal prøve å ta det til etteretning, men tror selv at jeg kan slappe av først når jeg er godt over 3 mnd på vei:)) Men er i hverfall kjempeglad i dag:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :-)

Lykke til videre og nyt svangerskapet!

Skrevet

Så kjempe bra at du fikk se hjerte banket og at alt ser bra ut.

Nyt dette:=))))

Skrevet

Så flott!!

Var selv på ultralyd i dag! Gruet meg mye, har lite symptomer, i tillegg litt brun utflod,så var sikker på at jeg ikke var gravid lenger...

Trodde jeg var 6 uker på vei, men han mente jeg var nærmere 5 etter størrelsen å dømme. Det så bra ut hos meg, og han trodde han så et hjerte banke,men litt lite, så fikk ikke bekreftet det. Føler meg alikevel litt mer gravid i dag :) Fikk ny time etter påske, så håper jeg får se mer da!

Skrevet

gratulerer!!!:))) nå ka du slappe av om du klarer;)

Skrevet

hei håper at du får slappe av då. eg er ca 5 veke på vei i dag. håper at det går fint fram til eg er 3mnd på vei. min samboar er teknisk steril men han fikk noen spøyter for det så etter at han hadde gått på dei spøytene i 3 og ein hal mnd så blei eg gravid. så eg håper at det går fint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...