Gå til innhold

irriterende tynn CBstrek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare sånn 11-12 dpo og testet tidlig imorges, følte jeg kanskje skimtet noe, men gikk og la meg igjen og sovnet... når jeg våknet igjen så jeg en syltynn blå? strek...

har bestilt flere tester på billige-tester.no , håper de kommer raskt!

tror ikke på noe, men håper jo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd det samme?

Delvis ømme pupper idag, avsmak på rekesalat som jeg vanligvis liker veldig godt... venter og venter på at jeg skal få tester i posten. Tror de kommer imorgen, men håper på idag....

Skrevet

Hei.

Om du går inn på "flergangsfødend" og leser mitt innlegg "roper et forsiktig hurra... så ser du at jeg opplevde noe lignende. Er gravid nå iallefall.

Lykke til :)

Skrevet

testene kom verken idag eller igår i posten, så nå skal jeg gå på apoteket og kjøpe meg en test selv om jeg får 7 tester i posten snart..mest sannsynligvis imorgen da.. haha.. klarer bare ikke vente mer. Puppene er rare, igår klarte jeg ikke å spise skive med rekesalat (som jeg vanligvis synes er kjempegodt)..tempen er høy...

! spennende!

Skrevet

og den apotektesten viste "ikke gravid"..skjønner ingenting. IKM er vel idag/imorgen og føler meg gravid. Men da må jeg bare smøre meg enda mer med tålmodighet og vente på de testene som skal komme i posten!

Skrevet

De digitale trenger litt mer hcg enn andre tester. Smør deg med tålmodighet og lykke til :)

Skrevet

Lykke til, håper du er gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...