GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har ivertfall sitt bodyer i str 44 på HM
Ladybug~N&E Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 har sett enkelte bodyer i 44 på hm. har også sett noe pysjer i 44 i en av kjedene. ellers så har jeg bare sett prematurtøy i barneutstyrsforretninger altså...
2søtesmåh Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 ELler du kan kjøpe i vanlig størrelse og sende til oss...VI har en magisk evne til å krympe klær i vask....;o) Klesskapet mitt er også litt magisk, på den måten ))
<3 Legoland <3 Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 KappAhl har prematur klær, der kjøpte jeg ivertfal
Misti Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2010 takk da må jeg se litt.. er så mange som bare har 1 styk i hver. Jeg blir snart tante til tvillinger som blir født i uke 32 og jeg vil kjøpe likt. får se litt rundt omkring.
Frøken B ღღ Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Jeg kjøpte klærne til lille gullet her på HM på Moa i Ålesund. De sa da at det ikke var ALLE HM-butikker som hadde prematurklær, men de hadde pga at det var neonatal-avd. på sykehuset like i nærheten og det var mange som trengte mindre klær enn vanlig. Kapp-Ahl hadde også prematurklær da. Tror det er mer plasseringa enn kjedens navn som avgjør om du finner små klær der.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Kappahl og hm har i størrelse 44 mange steder. Men hvis de kommer i uke 32 trenger de nok noe enda mindre. Her har Reflex-butikken hatt mye prematurtøy og ellers har jo babyshop det til en synes jeg grei pris:) LaRedoute på nettet har det og
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Kom å tenke på at de vil kanskje ha mest ull til de premature(spesiellt nå på vintern) og da er nøstebarn og babyshop de som jeg har funnet prematurt ulltøy på
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Det de har på hm og kappahl er i str 44 og det er ikke så veldig smått. Jenta mi er født til termin (2 uker før) og var 3,2 kg. Hun brukte str 44 den første måneden selvom hun var 49 lang. Hvis de er veldig små, som jeg regner med at tvillinger i uke 32 er så tror jeg str 44 blir for stort i allefall første måneden. De har noe på babyshop og junior barneklær.
erteposen + 4 Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 HM har i alle fall. Vil igrunnen anbefale ull. Vi fikk premature babyer sist sommer, og ull var det eneste som forhindret temp. fall.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 De har, men bare bomull så vidt jeg vet, og de bør ha ull den første tiden. Jeg fant klær på Nøstebarn, det eneste som dugde. Jeg fikk en del i gave i str 44, men det brukte vi dessverre ikke da alt var i bomull. Husk også å tenke på at det skal ledninger ut av beina om det skal brukes på syklehuset, kjøp noe med knepping mellom bena så de slipper å klippe det opp. Jeg vil bare anbefale Nøstebarn.
Anja Annonym Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Anbefaler heller nettbutikk. http://www.purebaby.dk/group.asp?group=126 http://www.pytteliten.net/ http://www.ansos.dk/group.asp?group=87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå