Gå til innhold

oppstramming, forbrenning, og styrke... HVORDAN ?

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvordan jeg kan trene for både oppstramming, styrke, og for å øke forbrenningen?

Tenkte jeg skulle dele dette opp i 3 dager på treningsstudio, men begynne litt lett helt i starten.

Noen som har gode tips til ett eller flere av de områdene der?

Magen skal vekk, rævva skal bli mindre, og ryggen skal slutte å lage problemer for meg for å si det kort og kanskje litt for enkelt.

Alle tips mottas med STOR takk! :-))

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg trener både ute i naturen og på stgudio. De dagene jeg er på studio bruker jeg mellom 20-40 minutter på tredemølle - jogging, rask gange og/eller motbakkegange.

Etterpå trener jeg:

Mage rette muskler

Mage skrå muskler

Triceps/bryst (skyver apparat med armer foran meg, liksom)

Øvre rygg/biceps (nedtrekk)

Midtdel rygg/triceps (trekker apparat med armer forfra og bakover)

Nedre rygg/øvre rumpe (sitter og lener meg bakover og fremi igjen med vekt apparat øverst på rygg)

Skuldre (skyver armer rett opp fra skuldrene)

Biceps, hvis jeg har tid

Lår/rumpe (Sittende benkpress)

Bruker ca. 30-35 minutter på disse styrkeøvelsene.

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg hadde søkt hjelp på treningssenteret ditt, de har sikkert en personlig trener der?

Det beste er jo å få et treningsopplegg som er laget spesielt til deg, sånn at du får mest mulig ut av treningen du gjør.

Jeg ble medlem på kvinnetrening for litt over 1 mnd siden, og det har funka bra for meg. Har ikke råd eller tid til å gå på senter, men hadde bestemt meg for at nok er nok, og for å komme igang! Nå er det 6 uka med 4 treninger i uka, jeg spiser mye bedre (fått kostholdprogram) og merker at kroppen er bedre. skikkelig god følelse!

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...