Hoppsideisi :) Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Dersom jeg er gravid nå, er jeg 4 uker i da, men har ikke hatt spotting. Er det flere som har opplevd det?
Luna har født. Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er 4 uker på vei med nr 3 i dag, og jeg har aldri opplevd å spotte med noen av dem.. Høres helt normalt ut synes jeg. Har du testet? Jeg har testet flere ganger siste dagene og streken blir sterkere og strekere, IKM i dag så jeg skal være glad når dagen er over og det ikke har kommet noe...
Hoppsideisi :) Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 Ok, ja det var en trøst. Trodde ganske mange opplevde det dersom det var gravide... Hm...tydeligvis ikke da. Men jeg er glad da, for jeg har ikke hatt noe. Har tastet i helga, men det er alt for tidlig. Er så utolmodi. Har IKM i dag og vener på at postmannen skal komme med gravtesten i dag!!! Har høy puls og glergruer meg! Så spennende da!! Gratulere og håper at du ikke får besøk av TR!! Har du barn fra før? Nå kom postmannen, må ut og sjekke!! Straks tilbake xxx
Luna har født. Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Hei igjen. Ja, som jeg skriver så er dette nr 3. Jeg gleder meg skikkelig. Ingen TR så langt, men streke murringer... Hvordan gikk det??
Babyønske �� Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Tror det er mer vanlig å ikke spotte enn å gjøre det. Første gang jeg ble gravid spottet jeg i flere dager, det gikk ikke bra. Neste gang spottet jeg ikke, og det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå