Gå til innhold

ul 10+2!

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

inspirert av ett innlegg her så lurer jeg på hva man kan se på ul 10+2?

det er to uker til for meg og er veldig spent og redd..samtidig som jeg gleder meg også til å se forandringer fra sist osv...

dette blir min 3 ul men er like redd for at det ikke skal være liv hver gang:/ var for to dager siden 8+0....hva er egentlig sjansen for at det går bra nå når vi har sett hjerte slå 6+5 og 8+0?

husker ike disse tallene:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Tøysekoppen....

Du skal se at dette kommer til å gå så bra. Du vet jo hvor bekymra jeg også har vært. Men nå som vi har sett begge 2, 2 ganger på Ultralyd at hjerte slår, så skal det mye til for at noe går galt. Sjansen er mye, mye større for at alt går bra nå. Neste gang du skal på ultralyd, får du se at den lille beveger seg og har blitt større siden sist.

Dette kommer til å gå så bra for deg skal du se. PRØV å slapp av...Vet at det ikke er så lett, MEN jeg er mye roligere nå etter at jeg fikk se igjen at hjertet slår og at nurket mitt beveget seg. Er 9+1 i dag.

Klem

Skrevet

takk for svar!:) og håper så inderlig du har rett og at alt er flott enda:)

hadde vært så utrolig deilig å se at nurket beveger seg..og virkelig se at det lever inni der....

herlighet så glad jeg skal være da...og at den har vokst så mye som den skal...var visst en anelse liten 8+0 1,36 cm..

Skrevet

Vi var på ultralyd mandag dinne uken, vi var 10+3

vi såg armer, ben, tær og fingre! Var en utrolig opplevelse å se at det lå en liten miniatyrbaby inni meg:D

Vi var også på ultralyd i uke 5, men så da ingenting, så var vi i uke 7 og da såg vi bare hjerte.

Skrevet

det hørtes koselig ut da!!:)

det var evl utvendig ul da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...