Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har fått helt merkelig syklus etter at jeg satte inn kobberspiral. Nå i det siste har jeg tenkt at jeg kanskje er gravid (sikkert bare fordi jeg innerst inne ønsker en til...), jeg har hatt masse humørsvigninger (ikke vært plaget av pms tidligere) og mensmurringer. Ikke noen mensturasjon. Forrige syklus spottet jeg lenge før det kom en ordentlig blødning, og jeg lurer på om jeg skal telle dager fra denne spottingen begynte eller den ordentlige blødningen? Føler meg helt idiot, men enda mer idiot hvis jeg tar en test før jeg i det hele tatt kan vente mensen.... For øvrig holder jeg på å få mannen med på nummer tre før jeg kan flytte inn hit!! :-)
Carina har to små gull Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Man skal ikke telle med spottingen, men fra den dagen med skikkelig blødning. Har vært plaget med spotting jeg også. Tok dette opp med legen min og han sa det hadde noe med hormonene å gjøre. Slimhinnene i livmora blir skjøre slik atr blodkar sprekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå