MiraculixGRAVID Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hei alle sammen :-) Da er el-testen tatt, på morgenurin riktignok, og nå var begge strekene like sterke. Teststreken hadde en kjempe sterk strek "på siden" liksom men fylte ut hele linja, likt som kontrollstrek. Så teststreken var litt sterkere enn kontrollstrek "på kanten" da. Hehe. Meget detaljert, og sikkert forvirrende for dere :-) Er 12 syklus dag idag, så det er mye tidligere enn når jeg hadde eggløsning forgje syklus, for da hadde jeg el på dag 19. Er ikke det veldig stort hopp? Veldig forvirret nå... :-) Trenger svar!
AnnaA+T Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Hei Jeg bruker digitale el tester fra CB... Og denne mnd fikk jeg positiv eltest 3 dager etter jeg pleier. Og jeg har hatt veldig stabil syklus i 9 mnd nå.. Så tydelig at den kan variere noe.. Men 7 dager før var jo endel.. Testene viser jo ikke positivt om de ikke er det vel? ;) Masse lykke til :)
MiraculixGRAVID Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 Nei, de skal vel ikke gjøre det :-) Bruker billigtestene jeg da, og har brukt Bidro denne syklus, kanskje det er derfor? Har jo testet i fire fem dager og de har jo vært negative. Hadde litt rar tr sist gang også, blødde liksom nesten ingenting. Så kanskje det er noe rart som har skjedd. Men jeg satser på at eggløsningen er rundt hjørnet, og hopper i høyet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå