Englemamma, prøver igjen... Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er gravid!!!! Jeg mistet to ganger for syv år siden, senere brudd... dermed "gikk åran"... Nå har jeg hatt 3 pp, og krysset (om ikke akkuat lyser) er blått... er nå bikket 35 år, så dette er spennende. Håper og krysser alle armer og bein, for at det skal gå bra denne gangen.
Luna har født. Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Så spennende. Min første test var også veldig svak, men har blitt sterkere etter noen dager. Gratulerer og masse lykke til:) Når blir termin? Jeg har rundt 2 des tror jeg
Carina har to små gull Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2010 Hei... terminen blir 5 desember, hvis alt stemmer.... Hadde vært gøy om vi kunne pratet og utvekslet litt erfaringer underveis her... :-) Lykke til i allefall... håper det går bra med oss begge...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Gratulerer såååå mye - krysser fingrene for at det denne gangen går bra!!! Lykke til Stoooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå