Gå til innhold

Noen her som har problemer med at de tisser på seg?+

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De siste mnd har jeg lekkt ganske mykje, hoster jeg eller nyser f.eks kan du banne på at det kommer en sprut:S Spydde som en gris isted endte med at jeg tisset skukkelig på eg:S Jeg er i uke 26.. trener og trener musklene der nede, men ser ikke resultat:S Flere som har det sånn?

Hilsen Miss A

Fortsetter under...

Da jeg gikk kvalm så var det den ene gangen det skjedde så var jeg på flyet. Spydde som en gærning, og klarte ikke å holde meg, så jeg tisset på meg også. Det som var fint var at jeg ikke reiste alene, og at jeg hadde en ekstra bukse i håndbagasjen. Uff, flaut var også at jeg hadde lagd en dokø utafor, men de skjønte poenget da jeg kom ut med magen strutende. Følte meg ikke så vel etterpå, mest fordi jeg tok en bit av flyfrokosten som inneholdt egg, og jeg kan si deg at jeg misliker egg nå. Nå må jeg i hvert fall gå med truseinnlegg fordi jeg har en del utflod, som forhåpentligvis er vanlig i svangerskapet?

heisann!

ja, jeg har også problemer med å holde meg når jeg nyser og hoster. da kommer det alltid en del dråper dessverre... må bruke innlegg hver dag. veldig kjedelig, men håper det går over etter fødselen en gang. jeg har også prøvd med knipeøvelser, men det fungerer ikke på meg syns jeg. er i uke 38 nå og har vært sånn under hele svangerskapet...

vi får bare håpe at det gir seg etterhvert.

• 2 uker senere...

så deilig å høre at d er fleir som har hatt d probleme! er i 27 uke og d er lengre mellom hver gang no. men i starten når jeg spydde som en gal ble d mange skvetter i truser og bukser. skikkelig lite artig og slitsomt. men no e d nesten heilt slutt på at jeg ikkje klarer å holde meg. et godt tips er å stramme/holde hardt igjen muskeln nedentil når du kjenner at nysen/hosten ect. kommer. det er lett å glømme, men d hjelpe mæ masse!

• 2 måneder senere...

jeg slet/sliter fortsatt med at etter fødselen med gutten min så kan jeg ikke holde meg. gå gå øyeblikkelig på do. hvis ikke er det første som skjer at når jeg reiser meg da så bare renner det urin og klarer ikke å stoppe det.

har heldigvis ikke lekket urin ellers ved nysing eller noe. eneste unntak er om jeg er tissetrengt og må nyse eller hoste så kommer det litt urin...

slitsomme greier..

synes knipeøvelser er slitsomt og ekkelt. noen med erfaring av vaginakuler.. kan de brukes under graviditet også????????????????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...