Gå til innhold

"Ny" her inne for andre gang.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. :)

Dette innlegget skriver jeg med kribling i magen, for det er uvirkelig å tro at vi er her igjen.

Etter mange pp og andre nedturer fikk vi i 2008 vår vakre datter, og jeg unner dere alle den følelsen av morskjærlighet!!

Men jeg unner ingen all frustrasjonen som kommer i forbindelse med prøving og negative tester.. :(

Nettopp derfor føles det uvirkelig at vi atter en gang er prøvere, og kanskje har mange mnd foran oss med spenning og nedturer. Forhåpentligvis kommer oppturen relativt fort ;) Det er unektelig en slags gammel og kjent spenning med dette, og det føles riktig å være her igjen :)

Er det noen "kjente" her fra 06/07/08 tro?? Og dere som kanskje vet hvem jeg er, hyyysj... :P

Og har det ellers kommet noe nytt supertriks jeg burde vite?! ;)

Jeg er testoman og suger til meg all informasjon om alt som kanskje kan funke;)

Kan ha skjedd mye siden april 2008! ;)

Og er det noen 2.gangs her som prøvde lenge første gang? Hvordan ligger dere ann nå? Eller om noen vet om noen som prøvde lenge med førstemann, og kanskje ikke fullt så lenge med nr 2 ??

Håper det er like god stemning og samhold her som før, for det husker jeg som helt unikt! :)

Ha en god natt alle skjønne damer, og la eggene suge til seg god, og svømmende næring;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen hit :)

Er relativt ny her inne selv, har aldri vært en prøver tidligere, så dette er helt nytt for meg.

Som deg, fikk jeg en nydelig datter i 2008. Hun ble født i oktober, så vi var vel aldri på samme trimester samtidig. Ihvertfall, nå har jeg og mannen tatt bestemmelsen på at tre, forhåpentligvis skal bli til fire om ikke alt for lenge. Forrige gang ble jeg uplanlagt gravid, så vi var aldri prøvere. Brukte da babycomp, og det fungerte fint inntil den kolapset, og "helt plutselig" tre måneder etterpå var jeg gravid :). Veldig spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke denne gangen.

Som sagt har vi ikke vært prøvere så lenge, jeg har ammet datteren min til ganske nylig, så i går fikk jeg igjen mensen for første gang etter fødsel, så vi hiver vel oss i i første ordentlig pp nå :)

Det blir spennende å følge deg framover, masse lykke til :)

Skrevet

Hei...

Gammel bruker her...Gikk under *BabyCakes*...Fikk en liten frøken selv i feb 08... :o)

Har også blitt prøver igjen og har IKM til uken...Mener å huske nicket ditt... ;o)

Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter fortere denne gangen...

Skrevet

BabyCakes husker jeg vettu! :) Moro å se andre som har kommet like langt :) Føler at vi egentlig er litt seint ute, men jobbskifte og trassalder har utsatt prøvingen litt ;)

Jeg har så ustabil syklus etter første svangerskap, at jeg aldri vet hvor jeg er... Plutselig er den 3 uker, så 5, og så fire... Jeg som var 28 dager, uten unntak.. Så nå har vi kjøpt inn el-tester, for å se om vi får noe lurt ut av dem.. :) Har derfor ingen anelse om når jeg kan forvente el, om det er i helga, eller neste.. eller neste igjen.. :P

Lykke til dere andre, håper dere også kan flytte fort til 1.tri :))

Skrevet

Hei igjen...

Ja, er spent her for jeg begynte å blø litt i natt...:oS Hadde EL på mandagen nå (22) så vet ikke om TR har klart å lure seg ut litt...Ble sikkert litt for hett der inne for a... :oD

Syklusene dine høres ut som min...Jeg tar utgangspunktet i 28 dager jeg og så bare regner jeg men hit eller dit for finn EL...

Jeg var ganske så sikker på at jeg hadde EL for en uke siden (akkurat i dag), men så tenkte jeg skulle kjøpe inn EL tester til neste runde...Ha det klart liksom...Dette var på mandag, men ville teste just in case eller mer for morroskyld...(må teste ut vet du:op) og der poppet det opp en smiley face (CB sin EL teste) måtte jo få med sambo men han orket ikke da,..Litt deppa da ja, men tirsdags morgen kom EL smerten så all håp var ikke ute og så ble det heller litt kos på tirsdagen i stedet, krysser fingra for at vi kanskje rakk det...

Men det jeg ville frem til er ta utgangspunktet i din 28 dagers syklus så tester du i vei fra da...

Krysser fingrene for at vi havner på samme terminforum..

Lykke til snuppa...

Skrevet

Hei MajjaMedEn+ØnskeOmSpire.

Jeg husker nicket ditt i alle fall, var her inne i samme tidsrom som deg da vi var prøvere sist. Er nettopp kommet tilbake hit, er i 2. pp nå, og foreløpig ser det ut som at alt er som før. Vi prøvde i 3 år før vi ble gravid sist, fant ut etter 2 år at jeg ikke har el, men pergo gjorde susen til slutt. Nå tester jeg etter LH stigningen med CB digital og tar blodprøver for å sjekke om el har funnet sted. Forrige pp hadde jeg ikke el, og nå er jeg på dag 16 uten å ha fått positiv el test enda. Hadde uregelmessige sykluser sist også, så at de er det nå igjen hadde jeg nok forventet.

Jeg føler også denne spenningen i forhold til prøving som du snakker om, men samtidig er jeg mer avslappet i forhold til det hele nå. Kanskje det er fordi vi bare er på 2. pp nå... hehe. Men denne gangen vet vi at det kan være at jeg ikke har el, og får sjekket dette ut med en gang. Regner med at det blir nye runder med pergo i mai, så da vil nok spenningen øke betraktelig....

Fint å se at vi er flere tidligere slitere her, som denne gangen skal få se det fine blå krysset myyyye tidligere :P

Skrevet

*MaCa*: Ååå, spennende da!!! :)) Når veslemor ble unnfanget så var det faktisk dagen etter EL. Gubben var på dansketur mens jeg hadde EL, så jeg trodde løpet var kjørt. Men da satt spira gitt! :)) Så jeg krysser fingrene for dere :)) Får sjekke med ELtester på hytta nå i påsken, spent nå ja :) Kanskje vi må sende besøket vårt ut en halvtimes tid, så vi kan "være private".. Hahaha.. ;)

Lykkeønske: Jeg føler meg også mye mer avslappet denne gangen! Kan være noe med, som du sier, at vi vet hvorfor vi sleit sist. Men vi har ett levende bevis på at vi kan klare det alikevel!! :)) Svømmerene til sambo ble påvist så slække at det ikke var håp, og rett på prøverør. Men så klarte vi det alikevel!! Så denne gangen vet vi at det kommer til å gå, også har man jo en å henge fingrene i så lenge. Tiden blir kanskje ikke så lang da! Har fortsatt ett sterkt ønske om en til, samtidig som jeg er så takknemlig for hun jeg har at jeg har så intense tanker som sist :) Ikke foreløpig ihvertfall.. Kan hende det kommer om noen pp ... :P

Har prøvd ett par mnd nå, men det er først nå vi går ordentlig inn for det! Ihvertfall finne EL og vite at vi treffer :)

Håper du får kjøre på med pergo med en gang nå da, så dere slipper å vente unødig lenge pga det? Spennende å følge dere denne gangen også! :)

Gleder meg til å se doble streker ja, helst i løpet av våren!! :))

Skrevet

Ja det er utrolig beroligende at jeg vet hva som var galt sist (og sikkert mest sannsynlig nå også) og er veldig glad for å vite det. Slipper unna mye undring og usikkerhet. Som du sier så stikker snuppa av med mye tid og man har mer enn nok å henge fingrene i, og det er utrolig deilig :D Gleder meg veldig til hun skal få bli storesøster og få en liten lekekamerat som alltid vil være her.

Så herlig at dere klarte det på egenhånd sist tross dårlige utsikter. Det må jo bare være den beste følelsen. Sikker på jeg hadde følt meg som superwoman da, hehe. Er i alle fall veldig glad for at det funka med pergo for oss, ivf var neste steg og har jo lest litt om det, og det er nok endel ekstra som vi slapp unna.

Blir kjempekoselig å følge deg framover og håper på positive tester for oss begge om ikke så lenge (raskest mulig) :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...