Gå til innhold

Da har vi bestemt oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lengere tenkepause så har jeg og mannen min funnet ut at vi ønsker å prøve å få ett barn til. Vi har to herlige jenter fra før, men vi har begge hatt ett ønske om å få ett siste tilskudd til familien. Jeg er nok den som har holdt igjen. Jeg blir 39 i år og klarer ikke å fri meg fra tanken om at jeg er for "gammel".Gammel eller ei ,nå skal vi starte prosessen med å få ett lite vidunder til. Jeg krysser fingrer og tær...og har kommet meg inn på BIM igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koseleg da !!! Veldig kjekt med mange barn!

Gratulerer med valget og masse lykke til med prøvinga!!!

Eg har nettopp fått positiv test, etter mange mndrs prøving ! Så går alt bra, kjem nr 5 i nov... da har eg rukket å bli 38 år.

Var du "BIM'er" for 3 år sidan ??...Synes å huske nicket ditt... Var sjølv innom div forum for 3 år sidan...fekk nr 4 i april'07

Håper spiren din sitter snart!

Skrevet

Gratulerer med positiv test blåklokke 72!! Så herlig for deg :)

Jeg fikk nr. 2 i april 07 og det stemmer at jeg brukte forumet en del på den tiden.

På ett vis så angrer jeg på at vi ikke startet tidligere med å få barn, men pga av studier,jobb,hus etc etc så utsatte vi det lenge. Dette er det vel noen som kjenner seg igjen i? Kunne jeg valgt om igjen så ville jeg nok startet noe tidligere med å få barn, fordi jeg nå vet hvor utrolig herlig det er å ha barn og familie. Uansett hva som skjer så er vi jo så heldige med at vi har to småtroll fra før :)

...men jeg krysser fingerer og tær på at vi får en baby til....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...