Mor til gullet :O) Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Lurer bare på om noen har erfaring med at matlysten forsvinner under tannfrembrudd? Den første tannen til datteren min har nettopp kommet ut, og hun har vært lite interessert i mat i noen uker. Har alltid spist godt ellers. Kan det være tennene?
Rampongi Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Sånn er det her også. Piraten på 6 mnd liker plutselig ikke noe mat, bortsett fra en søt grøt fra nestle og litt mme.. Vanligvis drikker hun 150 ml mme, nå er jeg heldig om jeg får lurt i henne 50 ml.. Når det gjelder gørt har hun gått fra full porsjon til ca halv. Hun har hendene i munnen hele dagen og er sur og grinete for den minste ting.. jeg håper virkelig det er tenner og at de kommer fort, for dette blir jeg litt smågal av.. jeg smører med denitnox rett som det er og det roer i ca 1 min.. men jeg vet jo ikke sikkert om det er tenner, så jeg bare prøver meg frem..
AussieAnette Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Her spiser han og mindre nå når tenner er på vei ut. Han sover egentlig hele natten, men nå må han få kl. 04 pga at han spiser for lite på dagen.
MღM Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Her er det klart sammenheng mellom matlyst og tannfrembrudd. Vi er igang med andre omgang nå (vil tro det er tenne oppe som er på vei) og han er som sist. Sutrete generelt og sånn ca. midt i maten - da nekter han å spise mere. Våkner ofte om natta og tåler lite før han sutrer...noe han så å si aldri gjør ellers Håper de kommer snart, men som sist så klarer jeg ikke å se noe, men venter på å kjenne den skarpe kanten ide tanna kommer frem
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 helt normalt, dog frustrerende men de spiser ordentlig igjen med en gang tannen har brutt frem. Dette gjelder i hvertfall mine to små. MIne sov i tillegg urolig og våknet ofte på natten, hjalp med en stikkpille før leggetid
Mor til gullet :O) Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 Takk for svar dere ) Regner med det er tennene. Får la det gå til hun har fått ut begge, før jeg bekymrer meg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå