27nov Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Har akk funnet ut at jer er gravid og føler jeg har behov for å lese litt om tilstanden og hva jeg har i vente! har kika litt på nette etter bøker, men synst det er vanskelig å vite hvilken som er bra og lettlest. Har dere noen anbefalinger? Takk på forhånd!
april*82 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har kjøpt Gro Nylanders "På vei" http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=131011 Har så langt bare lest til og med 1. trimester, men liker den veldig godt. Den har ikke veldig mye bilder, nesten bare tekst. Men den er delt inn i små kapitler som er lett å lese, har masse fine eksempler fra virkeligheten. Og forfatteren har virkelig peiling! Anbefales. Gleder meg til et par uker og jeg kan fortsette lesingen om 2. trimester
07 +08:) +10:-) Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 jeg har Barn i Magen boka skrevet av ho som laga disse sidene, jordmor siri von krogh. Ei super bok, med masse info:)
april09 & oktober10 Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Jeg også vil anbefale Gro Nylander sin "På vei".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå