Gå til innhold

mammabukser... sørland...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Har idag vært i Kristiansand - der sies det at det kun er HM som selger mammatøy.

Tidligere var jeg i Arendal - kun HM der også.

Grimstad og Lillesand er vel uaktuelle.

Noen som har funnet noen okey bukser på sørlandet?

Itilfelle hvor?

Topper finnes jo overalt, så det er jo ikke så problematisk med dagens mote :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polarn o Pyret har mammatøy:) HM har iallefall endel bra på nettbutikken i forhold til vanlig butikk:)

Skrevet

Polarn o Pyret i Kristiansand har nå sluttet med mammaklær, men de kan visst bestille inn hvis man finner noe på nettsidene som frister. Ellers har jeg ikke klart å finne ut av andre steder i Kristiansand som selger mammatøy utenom HM.. Triste greier.

Skrevet

Har du prøvd på Name It, Tollbodgata 14? De fører ihvertfall mammatøy her på Kongsberg. Masse fint tøy, ikke så dyrt heller. Lykke til med jakten:)

Skrevet

Hei!

Har vært å trava gatene i Kr.sand selv, men er kun desverre bare h&m som har utvalg. Har ikke sett på mammabukser der, men jeg var på sørlandssenteret (der er jo forøvrig heller ingen mammatøy foretninger) og var inne på Pieces og kjøpte meg noen fine tights, ala dongeri.

De ligger greit på plass under magen uten ubehag. Har noen mammabukser som jeg kan trekke over magen, men det orker jeg ikke etterhvert som jeg blir større.

Så vidt jeg vet har ikke Grimstad noe utvalg av mammatøy...

Du får ta en titt på nettbutikken til h&m:)

Skrevet

takk for svar, jenter...

Jeg har ikke prøvd name i tollbogata, prøver neste gang jeg er i byen.

Tights er jo supert det, men m tanke på å gå m de i 4 -5 mnd til..... wow...godt å gå m dongri og litt ant også innimellom...

Men så at det var endel vanlige bukser med strikk i livet, og det kan jo bli en mulighet etterhvert.

Foreløpig passer jeg noen av mine vanlige bukser, og godt er det :-)

Synes det er skrekkeli rart at ikke det er en butikk som fører mammaklær. Det er jo alltid gravide rundt omkring.... jaja... takker for tips fra dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...