Fru Tuttemor Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg fikk mensen den 18 mars,,friskt blod,ikke slik mensenguggeblod, varte i 1 1/2 -2 dager,hadde stikkende smerter,ikke slike vanlig mensmurringer..er sluttet å blæ for 3-4 dager siden..Jeg har enda disse stikkende smertene flere ganger om dagen,litt varierende grad.. har ikke noen syklus å regne etter annet enn at det var 4 uker siden utskrapning,hadde en MA... Var dette mensen? Tenkte jeg måtte vel ta en graviditetstest siden jeg er i tvil om det var mensen og pga disse smertene og at jeg skal ha konisering om 14 dager..da er det lurt å vite om jeg er eller ikke..kan jo ikke ta konsiering om jeg er gravid..
Luna har født. Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Dette kan absolutt ha vært en tidlig blødning i et svangerskap. Mange får en liten blødning når de skulle hatt mens. Ta en test du, og så må vi få høre hvordan dette går Lykke til.
Fru Tuttemor Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2010 Ja er litt spent,prøver å vente lengst mulig for å ta en test så kansje den er positiv...kan den være positiv allerede nå eller?hvis det er den blødningen som heter festeblødning,hvor langt er jeg kommet da? 2 uker ?da er den vel ikke positiv?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Hei. Jeg har IKM i morgen jeg. Hadde en SA 26 februar og var da knapt 5 uker. Hadde festeblødning da. I går hadde jeg mensmurringer og følte at nå kom TR, men fortsatt ingen tegn til den og ingen murring lengre.... Får bare vente å se hva som skjer:)
Fru Tuttemor Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2010 Skal kryss fingrene for oss begge;) jeg venter i det lengste med å ta en test jeg:) Kansje jeg tar det på mandagen:D
Fru Tuttemor Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2010 Lurer på hva jeg tenkte på da jeg ikke kjøpte en test igår jeg,,jeg er så spent å det er helt uuholdelig å vente helt til imorgen med å ta en test...huff...kjenner litt murringer i underlivet enda,litt sånn som om noen trykker med en finger,men ikke stikking..Har kikket litt i bøker og finner jo ut at tiden stemmer helt med slik den skal være i forhold til festeblødning og forventet EL etter utskrapningen..men har ikke lyst å håper for mye da..blir jo desto mer skuffet ...:-/
Fru Tuttemor Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2010 Testet idag.var negativ...:-/ men da henger vi i til neste EL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå