Gå til innhold

Menssmerter uten mensblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen den 18 mars,,friskt blod,ikke slik mensenguggeblod,

varte i 1 1/2 -2 dager,hadde stikkende smerter,ikke slike vanlig mensmurringer..er sluttet å blæ for 3-4 dager siden..Jeg har enda disse stikkende smertene flere ganger om dagen,litt varierende grad..

har ikke noen syklus å regne etter annet enn at det var 4 uker siden utskrapning,hadde en MA...

Var dette mensen? Tenkte jeg måtte vel ta en graviditetstest siden jeg er i tvil om det var mensen og pga disse smertene og at jeg skal ha konisering om 14 dager..da er det lurt å vite om jeg er eller ikke..kan jo ikke ta konsiering om jeg er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan absolutt ha vært en tidlig blødning i et svangerskap. Mange får en liten blødning når de skulle hatt mens. Ta en test du, og så må vi få høre hvordan dette går :)

Lykke til.

Skrevet

Ja er litt spent,prøver å vente lengst mulig for å ta en test så kansje den er positiv...kan den være positiv allerede nå eller?hvis det er den blødningen som heter festeblødning,hvor langt er jeg kommet da?

2 uker ?da er den vel ikke positiv?

Skrevet

Hei. Jeg har IKM i morgen jeg. Hadde en SA 26 februar og var da knapt 5 uker. Hadde festeblødning da. I går hadde jeg mensmurringer og følte at nå kom TR, men fortsatt ingen tegn til den og ingen murring lengre.... Får bare vente å se hva som skjer:)

Skrevet

Skal kryss fingrene for oss begge;) jeg venter i det lengste med å ta en test jeg:):) Kansje jeg tar det på mandagen:D

Skrevet

Lurer på hva jeg tenkte på da jeg ikke kjøpte en test igår jeg,,jeg er så spent å det er helt uuholdelig å vente helt til imorgen med å ta en test...huff...kjenner litt murringer i underlivet enda,litt sånn som om noen trykker med en finger,men ikke stikking..Har kikket litt i bøker og finner jo ut at tiden stemmer helt med slik den skal være i forhold til festeblødning og forventet EL etter utskrapningen..men har ikke lyst å håper for mye da..blir jo desto mer skuffet ...:-/

Skrevet

Testet idag.var negativ...:-/ men da henger vi i til neste EL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...