Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei, så lei i dag

Hadde sånn trua på at denne pp skulle det bli klaff pga puppene var så ekstremt ømme og store 5-7 dpo. Pms pupper har jeg av og til, men ikke i nærheten av hva dette var, pluss ømheten kommer ikke før 4-5 dager før mens. Men i dag, 8 dpo, "punkterte" puppene, så kommer sikkert før tiden denne gangen da , har en 28 dagerssyklus som en klokke.

Har bare hatt 2 pp etter SA i januar, men kjenner disse berg og dalbanene tar skikkelig på. All ære til de som er veteraner!!! Er så kjipt å tenke på at jeg egentlig skulle vært halvveis i svangerskap, "alle" skulle visst at vi ventet en liten til . MEN så sitter jeg her nok en mnd uten håp om graviditet. Kjenner jeg går sånn i kjelleren, og ønsket om graviditet kverner konstant i hodet mitt...Har bare lyst til å spole hurtig frem til positiv test igjen...

Gjør det jo ikke bedre at min lillesøster som er i en særdeles vanskelig livssituasjon har blitt gravid og ønsket å ha meg med som støtte til å få tatt abort. Hun vet hverken jeg har mistet eller vi prøver på ny, så absolutt ikke hennes feil, men er vanskelig å forholde seg til for får jo disse tankene om at hvorfor kunne ikke bare hun heller hatt SA siden hun vil ta abort uansett? Kunne ikke bare jeg fått beholdt min spire, som etter sjokket med å finne ut jeg var gravid igjen, ble meget ønsket. Livet er ikke alltid rettferdig nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...