Gå til innhold

April-treff for Telemarkingene

Anbefalte innlegg

Slenger ut et forslag om et nytt treff i starten av April siden det bare kom to stykker på det forrige treffet. Er selv helt ny i Skien, kjenner ingen og kafékjennskapen min er heller dårlig. Noen som har bra forslag på treffsteder? Er det sånn at alle er opptatt på dagtid og heller vil møtes på kvelden? Jeg er hjemmeværende, så for meg passer det egentlig når som helst.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141628700-april-treff-for-telemarkingene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig :D Syntes vi må ta det på Jimmy`s igjen. Jeg er med uansett om det er dagen eller kvelden.. kan vi ikke prøve å sette opp ett på dagtid og ett på kveldstid da? trenger jo ikke være samme dagen, men er jo greit å ha ett på kvelden for de som ikke kan på dagen :) Kanskje prøve uka etter påske da?

Annonse

Ok. Da lager vi to treff: Ett på dagtid og ett på kveldstid. Kveldstreffet på Jimmys kanskje og dagtreffet på en kafé i Skien f.eks. Så blir det ett i Skien og ett i Porsgrunn. Noen som vet om en koselig kafé i Skien med litt plass (i tilfelle vi blir flere enn to denne gangen)? Kafè Louise er jo koselig, forøvrig også den på andre siden av gågata, den som ligger sammen med Ark bokhandel. Forslag?

Annonse

hm, bord på Jimmys er allerede bestilt. Blir litt i seineste laget å skifte nå. Kan jo hende noen regner med å dukke opp på Jimmys i kveld uten at de rekker å sjekke innom forumet her først, og om vi da bytter sted står de plutselig der uten at noen andre er der. Det blir litt dumt. Men vi kan jo ta neste treffet på kafe k i stedet. Sees i kveld da folkens!

Hei er ny her inne, og kunne tenke meg å komme en tur er det snakk om et møte allerede i kveld? da kan jeg desverre ikke for jeg skal trene. Men kommer gjerne til fredag 16, dag eller kveld, er desverre ikke så veldig kjent i Skien jeg heller så må nesten høre med noen andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...