Englemamma, prøver igjen... Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Har noen opplevd dette? Jeg tok en clearblue, med kryss.... den fikk et svakt kryss... løp og kjøpte en med ukeindikator- da ble det "Ikke gravid".... hva skal jeg tro på??
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Den vanlige cb med kryss slår positivt ut før cb digital. Cb digital trenger vel dobbelt så mye hcg før den slår positivt ut. Du er nok gravid,men har sikkert testa litt tidlig? Min cb digital ble negativ på ikm dagen,og hadde da hatt 2 positive(SVAKT) quick response tester:-) Jeg er gravid i uke 10.
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 ååå :-) nå fikk jeg et håp... Takkk Lenemor :-)
Fru Tuttemor Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Har ikke hørt om noen som testet positivt som ikke var gravid..bare at negative tester kan være feil,at man er gravid selv om den tester negativt..men ikke omvendt lykke til..
Mrs.C Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 du er nok gravid forrige gang jeg var gravid fikk jeg de samme resultatene som deg, dro til lege og fikk bekreftet gravid;)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 du er nok gravid:) Gratuelere=) Du som sa at de ikke er noen som tester positiv test uten å være gravid:) de er sant men en morsom ting var når eg satte el-sprøyte (den inneholder hcg hehe) så eg fikk positiv test dagen ette el. måtte jo teste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå