Ønske nr 3 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 nå har symptomene kommet for fullt er 6+3 og er sliten, sover 1 time om dagen, spiser mindre enn en barneporsjon så blir jeg kvalm, små fryser.... jaja, 6 uker igjen så blir det vel bedre...
Miss Snow Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er 6+1 imorra og gleder meg stort over å være halvveis til tolv! Da blir det tidlig UL og legetime og alt. Her er korsryggen ganske ødelagt. Det var faktisk noe av det første jeg merka graviditeten på. Ellers er jeg litt småkvalm på kveldene, sikkert fordi jeg går litt lenge uten mat på den tiden av døgnet. Men jeg elsker virkelig symptomene mine. Fram til jeg får se om alt er bra i uke tolv, så er det litt godt å kjenne på kroppen at det er noe på gang. Håper inderlig det er et lite hjerte som har begynt å slå der inne nå!
Ønske nr 3 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 jeg har også bestillt meg tidlig ul i uke 10, gleder meg masse til det, syntes tida nå går så veldig sakte.... venter på å kjenne den lille, men nå teller jeg ned til ul, så får man telle ned til 12 uker etterpå... har ikke fåt legetime før i uke 14 og syntes det er i seneste laget, men sånn var det på legekontoret, men nå blir ul imellom så da går det greit ;-)
Miss Snow Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Ja, det blir utrolig spennende med ul. Jeg skulle gjerne ha vært imorra, men det koster såpass mye at jeg venter til jeg hopper over til andre trimester. Så da blir det lege og ul samme dag og en tur på helsestasjonen tre dager etter det igjen. Jeg krysser fingre og tær for oss begge to Og at de neste ukene går FORT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå