katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hvordan står det til med deg og sønnen? Svarte deg igjen og forklarte litt på den andre tråden om legevakten (du kan lese den der hvis du vil, tror den er på neste side nå) Har han vært hos legen eller slapp dere? Har det gått greit på jobb idag (hvis du var selvfølgelig hehe) Er bekkenet ditt og like ille? Jeg blir bare værre jo tyngre jeg blir så må vel få meg et par krykker jeg kan bruke når d er krise. Har vært ekstremt nå som jeg har vært oppe 100 gng om natta for å tisse. Magen er heeelt vrang etter antibiotikaen og uansett hva jeg gjør for at det skal mykgjøre så sprekker jeg opp hver forbanna gang. Har til og med begynt på avtivia hihi, jeg som hater melkeprodukter (ikke varm kakao da) så skal jeg få meg noen linfrø i morgen. Nei så formen her er dessverre ikke så veldig bra for tiden. Mye av det er vel pga den dårlige nattesøvnen. Men er ved godt mot og humør allikevel selv om jeg er i en annen verden dor tiden hihi. Til torsdag reiser mannen og stesønn til dk på treningsleir, så blir bare meg og de to barna mine igjen her. Godt jeg har dem til å hjelpe meg litt og svigerfar til å kjøre meg til legetimen på fredag da jeg ikke klarer å gå den biten. Blir mye kontroller fremover nå. hjertekontr.30 mars og så jordmor time og ul-time hos kl.jensen i midten av april. Ja vi skal jo begge på ul den 8. tenker du gleder deg til å se nurket igjen!. Ellers skal jeg vel finne på noe med mamma på lørdag. Tror hun vil kjøpe litt klær til Alexander. De andre kommer hjem natt til søndag. Var utrolig heldig idag da. Vi fikk igjen mangfoldige tusen på skatten. Passer godt det til alt jeg har handlet hihi. Så blir greit å legge vekk litt penger og til jeg skal gå hjemme litt mer enn ett år. Hva jeg fikk kan vi ta siden hihi. Håper det står sånn nogenlunde bra til hos dere. Stooooor klem fra din venninne.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 hei vennen! Så koselig å høre fra deg igjen! Har ikke fått lest i den andre tråden din, men skal se om jeg finner den etterpå. Utrolig kjipt at du er i så dårlig form da! Det blir ekstra tungt da, men du er jo en tøffing som tåler en støyt har jeg skjønt:) Det jammen bra du har mange rundt deg som kan hjelpe deg da! Jeg bor litt for langt unna til at jeg bidra noe særlig for deg..... Koselig på handletur med din mor vil jeg tro. Vi reiser til mine foreldres hytte i påsken og mamma har visst strikket ferdig et nydelig babyteppe til lillegull så nå ville hun strikke noe annet sa hun. Så vi skal ut og finne mønster og garn til en hentedress eller noe tenker jeg. Blir koselig å plukke ut drakten selv da:) Her har jeg faktisk vært på jobb i dag. lillegutt har vært feberfri i dag så han var i bhg og så var pappan hans i hjemmekontor slik at han kunne hente han dersom formen ikke var så bra likevel. Men det gikk veldig fint det:) men nå i kveld stakkar så våknet han dyvåt i svette, ingen feber og 2 min etterpå kom det masse spy med bare slim... Huffamegen. jeg merka at han kom til å spy for han hosta så fælt så jeg reiv han ut av senga si slik at vi slapp å spy ut hele senga. Han var helt kaputt etterpå stakkar, så jeg håper hosten gir seg nå sik at han får sove godt resten av natta. Ellers er bekkenet på ingen måte i bedringens vei så dette går nok bare en vei gitt. men men.... skal overleve det:) Ellers har jeg lite å klage på her jeg. jeg strikker teppe til lille i magen av babyull som er deilig til vinteren da. hi hi, jeg kan jo bare strikke rett så da blir det liksom teppe eller skjerf og skjerf føler jeg ikke er helt nødvendig å strikke til lille ennå DU må ha riktig goooooood bedring vennen min! Nå må du få orden på rævva di:) hihi! Stooooooooooooooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 Hihihihihi, tror jeg ler meg igjel av den uttalelsen der, hehe. Kom meg greiere på do idag så mulig all fiberen og vannet begynner å virke inni der! Stakkard lillegutt, jeg kjenner det sååå igjen m min egen datter. Hun holdt på med den hostingen til hun spydde i senga hver eneste gang hun ble syk og det var jo ofte. Hun er forkjølet og hoster godt nå, men kommer ikke i senga, slutta m det når hun var 10 for ca 3 år siden. Såå koselig m strikketøy. Ja fikk vognteppe og dress, lue, sokker hjem her om dagen. Spurte også om hun ville strikke et hentesett i bomull i lyseblått, og det ville hun. Synes d er litt koselig m hentesett, men selvfølgelig for varmt m ull i juli mnd hehe. Du satte meg på en ide der ja med å strikke et teppe selv. Kan jo strikke rett frem. Kan bare få sv.mor til å legge opp og felle av. Jammen m en god ida. Takk! Litt artig å ha klart noe selv da!. Nå skal jeg snart få barna opp til skole her. Må stå opp alle dager ut uka nå, hihi. Er egentlig mannen som gjør det nå, men de reiser i morgentidlig og idag og på mandager er det morgentreninger så da reiser han halv 7. Kjempekjipt m bekkenet ditt og da! Blir bare værre og værre. Vi humper nok snart rundt på krykker til lunsj hihi. Så det ble hyttetur ja! Men er d ikke deilig å komme seg bort litt også! Her blir d å gjøre litt hjemme som vask av utv.hus, male ganga, kjøpe inn noe nytt til den og så kose oss sammen når han først har fri. Håper lillegutt har det bra idag og at du er sånn tålig i form. Vi får finne på noe etter påske igjen. Snakker jo med deg før dere reiser her inne! Ha en fin dag. Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 God morgen:) Sendte lillegutt i bhg i dag for formen hans er fin, han bare hoster litt. Han sov godt etter vi la oss og vi hørte ikke noe til han før kl 6 i dag så det var deilig:) Å strikke teppe er jo superenkelt og jeg har til og med lagt inn en ekstragreie med at jeg begynner å strikke ihjørnet av teppet med 3 masker og så øker jeg på 1 maske på hver pinne og strikker ut hele pinnen og da blir det jo en trekant som vokserikke sant. Så når jeg synes at det er breit nok, så feller jeg av en maske på hver pinne og da kryper trekanten inn igjen helt til jeg bare har 3 masker igjen. Da blir rillene på skrå istedet for vannrett og det blir veldig fint altså Var dama på husfliden som lærte meg det når jeg sto der heller sjenert og sa at jeg skulle prøve å strikke et teppe, men jeg kan ikke å strikke:) hihi Bekkenet ja; det er jammen et kapittel for seg selv.... Har i alle fall fått ut fingeren og ringt fysioterpaeut i arendal som vistnok skulle være god. Men det blir ikk eledig time før 2-3 uker da, men det får gå. SKal jo bort i påsken og så går jo tiden fort frem til jeg får time får jeg håpe. er jo ikke sikkert at fysio kan gjøre noe for meg heller, men jeg må prøve i alle fall. Skatten ja; så fint at du fikk igjen masse penger da! Heldig du! Her i huset fikk vi en skikkelig smell som var større enn vi trodde, men men. Beløpet kan vi ta siden..... Regner med at jeg blir mer sykemeldt etter neste legetime for jeg sliter faktisk med å være på jobb i 6 timer. Det er fryktelig å sitte og fryktelig å stå. Jeg må jo helst gå jeg, men det er litt vanskelig i min jobb.... Så nå skal jeg abre stå på frem til neste legetime og ikke ha noe hengende over meg på jobb slik at jeg kan SM meg med god samvittighet og evt bare være her noen få timer om dagen..... Vi får se:) Blir hyttetur på oss ja, så det blir vel koselig. Gruer meg til bilturen da for det er ikke mye behagelig å sitte i bil for tiden. Men men, vi får bare ta masse pauser og strekke på beina. Nei, nå må jeg stikke. Skal til KRS i møte om 45 min.... Snakkes snuppa! Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Huff ja. Sitter samme plass hos oss to det bekkenet. Problemer m å sitte for lenge. Beste er å ligge halvt, stå og gå er også et problem. Beste er variasjon hele dagen. Vi skal nok få dagene til å gå vi to når du og er sykemeldt hihi. Kjempekjipt m smell da! Men nå har dere jo gjeld etter huskjøp så skal se at neste år får dere masse igjen. Guuud så flink du er til å strikke da. Det der kommer ikke jeg til å lære så får nok bare holde meg til de maskene som er hihi. Er venstrehendt vettu hihi. Lykke til med møte. Vi snakkes. Får hive meg i dusjen å få gjort litt her. Stooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå