Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet er virkelig fyllt med mye forskjellig, jeg følger med på alle dere her inne og ser at det er både gleder og sorger her, jeg ønsker dere alle det beste og at vi alle får oppfyllt drømmen vår.

I januar var jeg lykkelig gravid og gledet meg til å fortelle alle om svangerskapet i slutten av februar, men 10. februar mistet jeg, 10 uker på vei. Var til utskrapninig 11. februar og var så langt nede som jeg kunne være. Jeg bestemte meg da for å si fra på sykehuset slik at jeg kunne fjerne mandlene, noe jeg lenge har planlagt, det passer liksom aldri inn, men nå fikk jeg beskjed om at jeg måtte vente et par sykluser med inseminasjon så det var like greit å kaste seg i det. Så jeg ble operert 1. mars, etter det har jeg hatt to sykehusinnleggelser (fem dager tilsammen), en med enkel operasjon en med hasteoperasjon og full narkose, sprutblødninger, det var litt dramatisk igrunn. Vel, nå er jeg endelig på bedringens vei, føler meg litt banket opp, tre narkoser på en måned og masse dop som jeg har fått i meg den siste måneden har nok tatt på litt.

Et stort lyspunkt er at jeg fik mensen forrige uke, den virket ganske normal også, så nå venter jeg ivrig på neste mensen og begynner på pergo for deretter å forsøke igjen. Håper da at narkoser og annet dritt har kommet seg ut av kroppen min.

Noen her som vet noe om narkoser og graviditet i ettertid? Håper ikke dette skal bli problematisk nå pga det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... masse vonde opplevelser på kort tid!

Godt at du føler deg bedre nå.

Masse gode tanker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...