Gå til innhold

TR kom og gikk og i dag har....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg noen synspunkter jenter... Jeg fikk tr på søndag kveld, tre dager for tidlig. Har brukt tampong, også i går, men det er bare lite som kommer. Til slutt gadd jeg ikke å bruke tampong mer, nå er det ingenting som kommer i trusa. (Sorry detaljer) I dag tidlig var jeg kjempekvalm. Har spydd, sovet og vært på do i hele dag. Dette kan jo være vanlig omgangssyke, men det er så rart at tr forsvant like fort som hun kom... Hva tror dere? Har vel, ettersom jeg trodde, IKM i morgen, onsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødning?;)Jeg trodde jeg fikk mensen 4dager før jeg egentlig skulle.En liten blødning,akkurat sånn jeg pleier å ha når mensen begynner.Varte bare den ene dagen(kom ikke mye),og så var det stopp.Tok en test dagen mensen egentlig skulle kommet og den var positiv:)Er i dag i min 7ende uke:)Satser på det er det du også hadde:)

Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Kanskjer festeblødning ja... Da jeg ble gravid med gutten jeg mistet hadde jeg en slags mens i 3 dager. Prøv å ta en test du :)

Skrevet

hiver meg på her jeg,når burde man ta en slik test for at den er positv,om den er positiv da? tar det lang tid etter en festerblødning at en test er positiv?

Skrevet

Tanken har streifet meg også, men tenkte kanskje det var litt sent for en festeblødniing nå...? Tenker å ta en test i morgen om det ikke skjer noen forandringer:)

Gratulere T<3M<3Spire!!!:D

Skrevet

Venter spent på oppdatering etter testing jeg da og håper jeg får se ett gledeshyyyyyl fra deg snart - krysser alt jeg har minus beina, hehe, og så håper jeg at jeg følger etter deg inn på 1 tri om ca 1 ukes tid ;)

Lykke til :) :) :)

Klem fra

Skrevet

Så koselig å høre fra deg, ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp. Følger med deg og har tenkt masse på deg i det siste:)

Blir nok ikke noe gledeshyl fra meg ennå, testen var negativ... Men tr har ikke kommet ennå, så det er kanskje fortsatt håp. Regner med hun kommer straks..

Lykke til til deg også!! Måtte det klaffe nå!! :)

Skrevet

heeii.. sånn hadde jeg det også den 28 feb. TR kom men ble borte med en gang nesten .. jeg brukte ob, men fant ut att det ikke var noe mer så ga opp.. nå har det begynt med det samme igjen. bare så vidt litt.. men nå en uke for tili.. kjempe kvalm å ømme pupper. men bare negative tester. så ikke vet jeg. har ei vennine som tok negativ test. venta 3 uker å da var den post. å hu fant ikke ut att hu var gravid før hu var 2mnd på vei =)

Skrevet

...og tr har kommet for fult... Hvilken dag regner jeg da som den første dagen i syklusen? søndag da den kom og gikk igjen på mandag eller onsdag da den kom for fult?

Skrevet

Dagen med skikkelig blødning, onsdagen, skulle jeg tro. Den dagen med ordentlig blødning regnes som CD1. De dagene med litt spotting hører til forrige syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...