Gå til innhold

Ja da har jeg hatt min 2.Ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og HURRA....Lille nurket mitt lever...Ble målt til 2,3 cm og 9 uker på vei. Hjertet slo bra og så til og med at h*n beveget seg.

Jeg får ultralyd om 4 uker igjen, da er jeg 13 uker på vei. Får henvisning av fastlegen min og da får jeg det helt gratis. Kjekt.

Dette var en lettelse og nå kan jeg slappe av...Jeg er så glad. Så sa jeg til gynokologlegen: Men jeg er jo ikke kvalm...Gratulerer sa han og nyt det. :=))))

Så til dere alle som har lite symptomer som meg: Vi er like gravide for det ja:==)))) Lykke til alle sammen. Krysser fingrene for dere alle:=)

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig flott å høre!!! :-) Du får gjøre som gynekologen din sa, nyte at du ikke er kvalm og glede deg over at dette kommer til å gå bra.

Hva var navnet på stedet hvor du tok ultralyd? Jeg var hos min faste gynekolog forrige onsdag og da var alt bra, så et bankende hjerte og alt. Men i dag fikk jeg plutselig litt brun utflod - gikk en lang tur fra Asker rundt Sem og tilbake (er sykemeldt til over påske pga kvalmen). Jeg hadde brun utflod veldig ofte sist jeg var gravid og det gikk helt fint, men ble jo selvfølgelig litt redd nå. Føler meg likevel litt hypokonder, så det hadde vært OK å tatt en privat UL som ikke kostet så mye bare for å få slappet litt av igjen!! :-)

Skrevet

HURRA!:) deiig følelse ja...så du den bevege seg også??:)) så artig!!

fikk me dbilde igår vi ogjeghar stirret på det i ett sett hehe:) LITT SÅNN SMÅ FORELSKET JA:)

gleder meg til min neste 10+2..da ser vel vi også beveglse da:)

ikke kvalm jeg heller så vi får vel bare være glad istede for bekymret..lettere sagte enn gjort men..;)

lykke til videre:)

Skrevet

Ja dette er helt fantastisk:=))) Fikk også et bilde og ser på h*n masse. Hehe. Nå kommer jeg snart til å kjøpe inn første sparkebukse altså...

Gynokologklinikken i Drammen. Veldig flinke der. Anbefales.

Ja det er i 9.uke lille nurket begynner å bevege seg. Så nå og framover skjer det mye med utviklinga og vokser fort.

Skrevet

Så koselig :-) Skal ta og kontakte dem, jeg. Når vi har kommet oss over i 2 trimester og ting begynner å gå seg til med kvalme og usikkerhet hadde det vært kjempekoselig med et BIM treff i Drammen :-)

Skrevet

Ja gjør det Linn2007. Kjempe ålright sted. Også er det jordmor der også.

Ja BIM treff i Drammen hadde vært kjempe koslig da. Hvor bor du???

Skrevet

Jeg bor i Asker, like ved Asker sentrum, så tenkte at jeg jeg måtte enten til Drammen eller Oslo for å få med meg noen BIM treff og Drammen er jo veldig koselig by.

Skrevet

Ahhhh...Asker er jo ikke langt unna da. Så morro at du bor i nærheten. Ja da må vi få til et Bim treff vettu. Langt er du på vei nå igjen?

Skrevet

Er 9+0 i morgen. Gleeeeeeeeder meg til uke 12 og håper intenst at kvalmen gir seg innen det :-)

Skrevet

Da er vi jo så og si likt på vei jo:=))) Morro. Ja får håpe kvalmen gir seg for deg snart. Føler med dere som er så plaget med kvalmen. Jeg er jo heldig som slipper denne kvalmen.

Om 3 uker, så er vi 12 uker...Yeahhh. Men nå går dette bra vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...