jentebanden Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Er det bare jeg som får helt andre laveste-pris når jeg har valgt dag, enn det som står oppgitt i kalenderen? Er jo helt håpløst når prisen ikke er riktig!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Akkurat hvordan er det du mener? At det ikke fungerer? Mener du det at det står at prisene er fra 485:- f.eks. også får du opp 998:- som laveste pris? Det er jo for at de rimligste billettene blir solgt først og jo nærmere avreisedato man kommer jo dyrere blir billettene ettersom at det blir mindre og mindre plass ledig. For det er jo sån at de har f.eks 4 plasse à 485:- / 4 plasser à 585:- osv. osv.
jentebanden Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Ja, det står at en billett koster 370,-, og når jeg velger å reise den dagen, så koster det 570,- (f. eks.) Skjønner at prisene varierer, men da må de jo oppdatere lavpriskalenderen til å vise laveste tilgjengelige pris da. Er jo helt håpløst å gå inn på alle aktuelle datoer for å se om den laveste prisen faktisk er tilgjengelig. Har aldri opplevd dette hos Norwegian.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Synes ikke det er noe pes å bestille på sas, men nå bruker jeg sjelden lavpriskalenderen. Uansett, velger sas overfor Norwegian anytime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå