Gå til innhold

Så lei meg nå:( Svakt positiv test i morges, og så blødning...

Anbefalte innlegg

Fikk en svaaak rosa strek på testen i morges, men greide ikke tro det.......greide ikke å tro at det kunne være positivt. Så fikk jeg en blødning to timer senere......mista alt håp nå jeg! Dette var så trist og leit! :(

Verste var jo at jeg fikk litt håp, også nei....hvorfor skal det være så vanskelig!!??

Fortsetter under...

Huff føler med deg... det føles så urettferdig:( Har ikke vært i situasjonen selv, men kan komme opp i den om en måneds tid da jeg selv blir "ruger". Er ikke så lett å finne ord som kan trøste nå. Det kan ikke være en festeblødning da?

Hei Lengter, vet akkurat hvordan du har det - har også nesten blitt gravid men det festa seg ikke, bare streifa innom tydeligvis og etterlot seg hcg hos meg. skikkelig dritt, fikk beskjed istad :(

Men du vet - det finnes mange her inne som har vært gravide selv om de har blødd, så alt håp er ikke ute. Ta en ny test imorgen, du, og kanskje en blodprøve også?

Trøsteklem.

Takk for støttende ord dere....er godt å ha flere i samme situasjon her inne! Nå kan jeg ikke annet enn å se mot neste forsøk... Kanskje går det bedre da! Lykke til dere også!

klem

Er du sikker på at løpet er kjørt da???

Skikkelig bedriten dag idag altså, men alt går som kjent heldigvis over.

Har prøvd å ikke være så mye her inne på bim dette forsøket, men merker at nå som det gikk rett vest var det godt å være inne her og lese litt igjen og få støtte av de tøffe og modige damene her.

Ikveld skal jeg sutre og drikke vin, imorgen skal jeg reise meg med hodet høyt og gå på jobb og se fremover, og fredag får jeg lønn og da skal jeg retail shoppe en bukse. ihvertfall.

Så ser vi fram mot neste forsøk og forhåpentlig bedre resultater, ikke sant? :) Klem

Uff...nei det skal ikke være lett dette her. Opplevde det samme for 14 dager siden, hadde 3 positive tester rugedag 9,12 og 14 trodde jo selfølgelig at jeg hadde blitt gravid da, men nei da, begynte å kjenne mensmurringer på dag 15, men tenkte ikke så mye over det, med dagen etter begynte jeg å blø, tok en ny test og den var negativ! det var så rart..plutselig var det over liksom... ble så vanvittig lei meg, alt strevet for ingenting! Vi skal ha nytt forsøk i slutten av mai... litt godt at det er en stund til så jeg får koble ut litt! Fikk bare ett egg sist.. så jeg må igjennom alt igjen med spray og greier!

Annonse

Jeg er så frustert jenter....hjeeelp!!!

-Teste negativt 2 dager før IKM

-Tetsa kjempe svaaaaakt positiv i går (testdato).....så fikk jeg en blødning to timer senere

To timer senere der igjen ny liten blødning

-I dag enda svakere test.....kan knapt skimte en svak strek der.....og fikk litt brunt på papiret, men ingen vanlig mens......

_Hadde jeg fått sterkere test i dag, kunne jeg håpet litt, men nei...

Dette ser ikke godt ut! Jeg har ikke en ENESTE gang tenkt på at dette er en graviditet.....det nærmeste jeg tenker er at det kan være at egget har streifet borti og lurt kroppen min til å produsere litt HCG, og få utsatt mens.....:( Jeg har det kjempetøft nå.......vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal tro......

Sykehuset sier jeg bare må vente å se om mensen kommer og ta ny test i løpet av morgendagen--så da blir det en dag til med denne uutholdelige ventingen.....

Vet det ikke finnes sikkert svar å få her, alle er forskjellige......men trengte bare litt støtte...:(

Huff...dobbelt trist...man får litt håpet og så bang rett i kjelleren igjen...

men det er alltid positivt at egget har prøvd å feste seg...du virker! Men vet det er mager trøst akkurat nå...

Lykke til neste gang!

Ja:(

Men ja, sant det da.......jeg virker:( Forhåpentligvis virker jeg enda bedre neste gang!!

Kjempekoselig at du ble gravid Nurket1....hadde en stor nedtur før jul på sist forsøk så jeg (var så lei meg selv akkurat i den tiden, fordi vi ikke fikk innsett på det forsøket..)...Enda godt at du ikke gav opp!!!! Heier på deg!

Vet akurat hvordan du har det. Jeg tok testen idag, og den viste at jeg var gravid, men jeg har hatt svak farge på utfloden de siste 3 dagene, og idag har det vært kraftigere. Vet at det fortsatt kan gå begge veier, men det er kjempe stress å ikke vite noe sikkert. Er ganske nedbrutt sjøl. Hvet ikke om jeg orker å gå igjennom dette flere ganger :(

Forstår ikke hvorfor det er så lett for andre og ikke oss!?!?

Takk jenter, dere er gode...

...mensen kom i kved, så nå er det over......huff dette var ikke greit!!

Men nå skal jeg komme meg videre og se fram mot nytt forsøk forhåpentligvis i beg på Juni!

Lykke til til deg mor goro, håper virkelig at det går bra for deg!!!! :)

Hei Lengter84

Så veldig trist at det ikke gikk :(( Jeg heiet skikkelig på deg å var sikker på at det hadde klaffet for deg og mannen din. Store klemmer og varme tanker sendes deg, du tøffe dame! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...