Gå til innhold

Kommer og går kvalmen og eller...?

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke like kvalm hele tiden og i dag har jeg nesten en god dag...

Men da blir jeg jo bekymret igjen da...

Kommer og går kvalmen og? Jeg har jo aldri prøvd dette før...kvalmen altså...vil helst at den skal vere der hele tiden jeg....snodig men sant...

Kan noen trøste meg igjen????

:-)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært skikkelig kvalm og kastet opp i flere dager nå. Nesten ikke orket annet enn å ligge på sofaen. Men i dag er jeg plutselig nesten ikke kvalm og føler meg i ganske så fin form, tom vært ute å gått tur:o) Godt å høre at det er helt normalt!! Begynner jo å lure litt selv om det er deilig å slippe den verste kvalmen.. Skal på Ul tirsdag neste uke, vil da være 7+3, og håper på å få se et hjerte som banker da.

Hos meg har kvalmen noen dager vært verst på ettermiddag/kveld, mens andre dager på morgenen. Litt rart det heter morgenkvalme ja...

Annonse

Hei, jeg var heller ikke veldig kvalm før på formiddagen eller kvelden. og noen dager var jeg ikke kvalm og da trodde jeg det var noe galt. . Jeg måtte spise bort kvalmen.alt er nok i skjønneste orden.. når skal du på ul igjen? jeg fikk ul hver uke pgr av at jeg var redd hel tiden.

Kunne nok tenke meg ul annenhver dag...men skal holde meg til etter påske...da uke 9 - 10...

Prøver å glemme hele greia litt...men ikke lett...de hormonene som herjer gjør meg vel ekstra sårbar de og :-)

Håper å være litt kvalm igjen i dag :-)

• 2 uker senere...

Synes kvalmen har blitt betydelig mindre siste dagene...bekymret igjen...

Hadde tre intense kvalmeuker...men kan kvalmen gi seg i uke 9 - 10 og det er greitt? med Nurket så var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt. Litt ugrei i uke 8 og det var det...

Men er alle kvalme i ukesvis her inne? har lite erfaring på dette jeg....

Men mye bekymringserfaring..

Jeg er ikke direkte kvalm, men uggen. Litt sånn dagen derpå følelse. Greier stort sett å holde kvalmen i sjakk ved å spise ofte og mer enn jeg pleier. Det var slik forrige gang også. Og da ga det seg etter uke 10- 11. Nå er jeg 8+2 og har vært uggen de siste to ukene.

God bedring.

Hei...

Ja det kommer og går...

Noen dager mye...andre mindre...men tror det er avtagende...merkelig siden jeg ikke var kvalm i dete hele tatt sist.

Brekker meg skrekkelig etter dagens første måltid, så går det greit...men om kvelden blir jeg litt uggi igjen...

Hei, hei Nurket!

Jeg har i alle mine svangerskap hatt en spesiell type kvalmeopplevelse fra ca uke 6-13. Kvalm når magen var litt tom, så etter et måltid gikk kvalmen alltid bort. På den måten kunne jeg holde kvalmen litt i sjakk ved å spise og spise (ikke særlig lurt - la på meg 20 kg hver gang).

Aldri kvalm slik at jeg måtte spy, men bare veldig uvel ved lavt blodsukker. Når det nærmet seg uke 12 kunne kvalmen plutselig være borte en hel dag, for så å vende tilbake neste dag. I uke 14 var kvalmen helt borte.

Ønsker deg fortsatt lykke til - dette går bra skal du se!

klm

Annonse

Hei Lissi!

Ja vi har vel alle våre opplevelser...det har jeg forstått...

Blir bare så stresset når noe forsvinner...føler meg da som en klokke som tikker saktere og feil vei...

Kvalmen ikke så ille lenger men føler meg litt uggen...værst uke 6 - 9 egentlig...og om kvelden kan den komme...

vel..sist var jeg ikke uvel en gang... hmm.....

Vi får håpe litt til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...