Gå til innhold

12+6 og livmora to cm under navla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt stor og oppblåst mage siden uke 5. Har ikke prøvd å finne livmora før i dag for jeg vet av erfaring(4.gangs nå) at den ikke dukker opp rett over skambenet før i uke 15.

Men den er jo nesten helt opp til navlen min. Håper da virkelig ikke det er tvillinger. Noen andre som har så stor livmor så tidlig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var til kontroll hos jm i uke 14 og da kjente hun livmora rett under navelen(der den begynner å gå inn:))

Hun sa ingenting om at det var tidlig eller noe.. Nå kjenner jeg den over navelen i uke 17.. -Jeg vet det bare en en..

Blir spennende å se om du skal ha flere da:):)

Skrevet

hei hei jeg er 13+4 idag å har også livmoren rett under navlen, å det bor kun en huleboer inni der (hatt 3 ultralyder). ble ganske sjokkert jeg også, men forstår jo nå hvorfor jeg har fått så stor mage allerede! er førstegangs foressten! lykke til med den voksende magen!

Skrevet

De siste to gangene har jeg blitt så stor på samme tid som deg, med bare en i magen. Det er visst ganske vanlig, og verken fastlege, jordmor eller gynekolog har synes det har vært rart.

Skrevet

Er helt vanlig. Spesielt når man har vært igjennom svangerskap før :)

Skrevet

Jeg og har livmor høyt oppe. Ligger ca 5 cm over navel nå. Er 15 uker i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...