bringebærjenta-4.jenta Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Har hatt stor og oppblåst mage siden uke 5. Har ikke prøvd å finne livmora før i dag for jeg vet av erfaring(4.gangs nå) at den ikke dukker opp rett over skambenet før i uke 15. Men den er jo nesten helt opp til navlen min. Håper da virkelig ikke det er tvillinger. Noen andre som har så stor livmor så tidlig i svangerskapet?
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg var til kontroll hos jm i uke 14 og da kjente hun livmora rett under navelen(der den begynner å gå inn:)) Hun sa ingenting om at det var tidlig eller noe.. Nå kjenner jeg den over navelen i uke 17.. -Jeg vet det bare en en.. Blir spennende å se om du skal ha flere da:)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 hei hei jeg er 13+4 idag å har også livmoren rett under navlen, å det bor kun en huleboer inni der (hatt 3 ultralyder). ble ganske sjokkert jeg også, men forstår jo nå hvorfor jeg har fått så stor mage allerede! er førstegangs foressten! lykke til med den voksende magen!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 De siste to gangene har jeg blitt så stor på samme tid som deg, med bare en i magen. Det er visst ganske vanlig, og verken fastlege, jordmor eller gynekolog har synes det har vært rart.
Monique8 Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Er helt vanlig. Spesielt når man har vært igjennom svangerskap før
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Jeg og har livmor høyt oppe. Ligger ca 5 cm over navel nå. Er 15 uker i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå