Gå til innhold

Bekymringsverdig ang, symfysemål??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på 28 ukers kontroll og har ikke gått opp i symfysemål siden uke 25. kan det være så enkelt som at babisen ligger litt annerledes eller er det grunn til bekymring? Kjenner masse liv og røre;) Legen min ringte riksen og de sa at sålenge jeg skal på UL om en uke så er det ingen fare. Har heller ikke gått noe selv på disse tre ukene...hmmmm

flere? Normalt el bekymringsverdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått opp skulle det stå;) INGEN med erfaring?

Skrevet

Legen min sa til meg i dag at det symfysemålet kunne være litt unøyaktig og forskjellig fra en dag til en annen. Det kunne forandre seg en del i løpet av kort tid p.g.a hvordan barnet ligger, mye luft i magen osv. Så man skulle ikke henge seg for mye opp i det. Det e bare en liten pekepinn på at man vokser noenlunde som man skal. Det va f.eks. viss man plutselig fikk en veldig bratt kurve (f.eks. p.g.a for mye fostervann eller at morkaken ble unormalt stor) eller veldig flat eller nesten nedadgående kurve (f.eks p.g.a dårlig vekst på barnet eller noe sånt) at man burde få sjekket det nærmere.

Så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg over. Men bra du ska på ultralyd snart da. Så får du se koss det står til der inne. :)

Håper det va et forståelig svar. :) Ønsker deg masse lykke til framover iallefall. :)

Skrevet

Takk for bra svar! Ble mer beroliget nå ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...