mamsen og ML+litenimagen Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Må ærlig innrømme at det er ganske mye mat jeg altså, skjønner hvis han ikke orker alt, blander ett halvt fruktbeger oppi i tillegg for å få han til å spise. Det er alltid litt igjen, men han virker stappmett. Andre som har det sånn?
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 min er snart 8mnd da (jøss så fort tida går...) men svarer fordet jeg... Hun spiser som regel opp en hel porsjon (blandet med 140ml vann). I det siste så har jeg hatt litt problemer med spisingen hennes, men som regel så er det en full porsjon hun spiser. Noen ganger så er det et par skjeer igjen, mens andre ganger så er skåla tom. Regner med at appetitten til disse små varierer som det gjør med oss Siden du blander fruktmos oppi grøtporsjonen så vil jeg jo tro at det metter enda mer enn om du bare hadde gitt han grøten
Lemonia Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Gutten vår har alltid spist opp hele porsjonen. Men en porsjon er jo bare veiledende, akkurat som middagsglassene. Noen spiser alt, noen vil ha mindre og noen vil ha mer. Det er jo det samme med annen mat. Gutten min spiser f.eks. bare ½-1 brødskive, men jeg vet om andre på samme alder som spiser to. Så det vil variere uten at det er noe galt av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå