Gå til innhold

blødning...

linselusa86 og februarspire<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er det første innlegget mitt på BIM. Har vært medlem en liten stund, men "smugkikket" i en mnd tid!

Det store spm mitt er:

Hadde sex på søndag, mener på jeg hadde eggløsning på mandag (i går), og i dag, tirsdag var det litt blod på papiret.. IKM er 3.-4. april...

Har ikke tatt EL-test, men føler på kroppen min at jeg hadde den på mandag...

Denne lille, svake blødningen som dukket opp på papiret. Er det en såkalt festeblødning, eller er det bare kroppen min som spiller meg ett lite puss? Har typiske mensmurringer i magen, men ikke så vondt som det bruker å være når TR er på besøk..

Har ikke vært gravid før, og er egentlig ikke aktive prøvere heller...

Håper noen er så snille å svare meg!

Klem fra Linselusa86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit, håper oppholdet ditt blir kortvarig;)

Nei det er nok ikke en festeblødning det skjer ikke før senere...

Men kan være at du hadde litt blod når du hadde el, altså el på tirsdagen istedet. man skal visst være ekstra fruktbar hvis man får blod med el slimet.

var det mye blod da?

mensmurringgene kan jo være pga el, mange får vondt i magen da.

klem fra

Skrevet

Tusen takk for svar!

Har aldri hatt blødning i forbindelse med EL før, men kan vel kanskje skje allikevel? ;)

Har ikke kommet så mye blod ennå. Merka det når jeg var på do, så det kom bare på papiret.. Har ikke kommet noe i truseinnlegget ennå...

Kanskje er det bare kroppen som spiller et lite puss? Jeg er utrolig klar for å bli gravid, så kanskje det er derfor?

Dette var helt nytt for meg, og har aldri hatt det sånn før, så det er derfor jeg lurer!!

Klem

Skrevet

Jeg hadde satset på at det var i forbindelse med el, en gang må jo være den første, og tenkt at så bra da er "jeg" ekstra fruktbar:D

masser av lykke til XXXX

Skrevet

Tusen takk :D

Blir ikke noe kos på meg i dag, da han er på jobb til i morgentidlig. Så om det har blitt en liten spire nå, eller hva, det er ikke godt å si..

lykke til, til deg også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...