Gå til innhold

Noen overvektige som har fått hjelp hos Hausken...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Vi har nå brukt opp alle de offentlige forsøkene våres. Og vi var kjempe heldige og fikk en flott gutt på første forsøk. Men vi har jo et ønske om å få en lillesøster eller -bror til gutten våres.

Så nå har vi lyst til å kontakte Hauskenklinikken for privat forsøk. Men nå har det seg sånn, at jeg er lubben og overvektig. Det er en av grunnene til at jeg kvier meg til å ringe for å bestille time. Redd de ikke vil hjelpe oss siden jeg er stor.

Noen andre som er/har vært i samme båt, men fatt hjelp allikevel på Hauskenklinikken...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi er selv i gang hos Hausken :)

Nå er ikke jeg overvektig ( jeg var), men har lest mye innpå her at Hausken ikke gjør noen big deal ut av det :)

På forsamtalen vår var han derimot veldig direkte, så kanskje han evt nevner i en bisetning at vekttap kan øke sjangsene osv, men du har alldeles ingen grunn til å kvi deg! :D

Hausken og folkene der er supre hele gjengen, og vil bare det beste for pasientene sine, lubne som tynne :)

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for svar RTprøver :)

Forsøkene vi har hatt før, har vi hatt på Haugesund sykehus. Og når vi ble gravide på første forsøket, så var det Hausken vi var hos da. Men rett etterpå, så startet han for seg selv.

Så vi har lissom litt tro på han, selv om jeg veit jo at det er en god slump tilfeldigheter som spiller inn også ;-)

Er det forresten lang ventetid der..?

Skrevet

De har vel i grunn ingen ventetid :)

Evt noen uker før forsamtalen, men etter det går det slag i slag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...